Vinter.. :/
Jag är så enormt glad att mina flcikor nu bor i hop. Men i vinter.. Jag kommer förmodligen få lov att använda den större boxen till hö och halm. Har jag tur får det plats i den lilla. Boxen är lagom stor för två kaniner (lilla ochs tora är ju båda stora). Men frågan är den att eftersom den lilla boxen är lite mindre en de burar de är vana vid kanske det bli för nära in på? Men å andra sidan är den enå stor så de kan vara i från varandra.
Tror ni det går att ha dem i samma box eller måste jag fixa i ordning en till bur?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Den lilla boxen är över 2m. lång och lite över 1m bred.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag har en liten box till mina två under vintern och den är nog mindre än dina mått. Det fungerar bra för mig :)
Om dom bor ihop nu, varför ska du sära på dom i vinter? Eller har jag förstått det fel? :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Det går säkert bra att ha dom tillsammans. Dom brukar söka värme hos varann på vintern. Särar du på dom blir det nog svårt att sätta ihop dom igen till nästa sommar ( om det är så du tänkt).
då kör vi på den :P ska försöka tränga ihop allt i den mindre boxen :P. Men men.. de ska iaf bo ihop :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com