OT Sims 2
Detta hör inte alls till kaniner men jag brukar spela sims imellanåt och jag skulle gärna vija höra hur era familjer är :) Vad dom heter och om dom har några djur och lite historia am dom :)
Här kommer min;
Från början hade jag bara Justin M. Timberlake och Tina M. Timberlake (dom var bara vänner) sen blev dom förlovade sen gifte dom sig hemma utan sällskap XD Sen adopterade dom en brun katt som fick namnet Saga. Därefter fick Tina tvillingar (Erica och Lindsay). Nu idag är dom barn :) SEn "hyrde" jag hem en hankatt i några dagar som fick namnet Alfred :P Saga och Alfred parade sig och Alfred adopterade jag bort. Saga fick EN kattunge som fick namnet Benjamin. Och Tina är gravid igen :P Varje kväll myser Tina och Justin med varann <3
er tur :P
Hahaha, underhållande.
Har inte spelat Sims på evigheter. Kanske skulle leta upp skivorna och lägga in dem på datorn någon dag när man har lite och göra. Fast jag är den sortens person som mest gillar spel som WoW och Oblivion mm.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
jag har inte heller spelat på länge!!hehe. Jag har både studentliv & djurliv, men jag blev så less på det och nu har jag som sagt inte kört på länge.

Har djurliv men kör inte så ofta för min dator är SÅÅÅ seg. ;P
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
har inte kört det på några veckor nu,ska åka övermån så ska passa på att spela nu :)
Har djurliv och ået runt :)
Har typ 100 olika familjer så jag orkar inte berätta om nån,ofta föder jag upp hundar av en viss ras eller katter :) Synd bara att man inte kan ha kaniner och kontrolera dom som husdjuren :)
Jag använder massa fusk oxå,fast aldrig när jag gör en Legacy :)

#4 Jag kör alltid med fusk XD

Har typ alla ^^ men spelar aldrig :P

jag har alla thesims2 spelen, jag gör nästan alltid nya familjer när jag spelar, det är det som är det roliga:P fast jag har tröttnat på att spela det just nu:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag brukar ladda ner kläder och sånt till mina simmar från internet.
det gör jag med från www.thesims2.se i exchange

#7 Jag hatar att ha många XD har max 3st!
Har ni ngt fusk så att man fåpr tvillingar? ;) Äääälskar Sims DJURLIV :D<3
har börjat tröttna på TS2 lite nu…tycker dom borde göra mer funktioner i djurliv :S

#11 Ja eller man har större chans att få tvillingar men jag behöver knappt det XD får nästan alltid tvillingar vare sig jag vill eller inte XD haha!

Jag har inte sims.

Jag har the sims djurliv, året runt och studentliv. Och jag har även julpaketet och glitter och glamour:) Det roligaste expansionpaketet tkr jag är året runt, det finns ju massa saker att göra. Djurliv e också skoj, men skulle vara kul med fler djur. Tex kaniner, hästar, kor och höns. Men det kanske kommer ett "lantliv" nån gång;) Har hört att det ska komma ett "jorden runt", där man kan ut och resa, låter jättekul:)
Studentliv är det tråkigaste spel jag nånsin spelat, usch.. Har det inte ens installerat, har inte orkat sen jag avinstallerade alla spel sist. Har bara dem "roligaste", eftersom att datan är rätt seg:)
Kramar/Carro

#15 Håller med studentliv suger! :P Vill ha "Året runt"
Har ni fusket så att man kan dra upp allt till max? Alla humör och alla dom här "fysik, matlagning" och dom? Men blir helt beroende av det! :) Hihihihi..
I alla fall! :D Jag har massa familjer och brukar nästan alltid göra en ny när jag spelar. Brukar då bygga fulaste huset och träna upp massa egenskaper och sen när typ alla är på hälften, söka jobb. Sen blir jag maxbefodrar och slutar då på jobbet och söker ett nytt (så tjänar man mest pengar). Brukar inte fuska till mig pengar så ofta.
I alla fall håller jag på så tills dom är rika, bygger ett skitsnyggt hus, skaffar en man och lite barn ;) Djur har jag ibland, tycker dom är lite jobbiga.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hade massor av familjer, datorn kraschade tillslut.. ;P
Har iaf Sims 2, Sims studentliv, Sims nattliv, Sims djurliv, Sims arbetsliv, Sims julpaket, Sims prylpaket, och några fler tror jag, glitter och glamour m.m..
Justde, har 8 Sims 1 spel också.

Jag har ett fusk till er som spelar. Gå in på skapa familj. Välj efter namn och förnamn allt på 1:an tryck på 2:an håll in CTRL och shift och skriv: boolProp testingCheartsEnabled true och den på enter eller den stora knappen. Sen håll in shift och tryck på N så kommer det fram en ruta högst upp då har lyckats. Med det fusket kan du dra upp humör och så .. Kom ihåg om Man skriver boolprop testingcheatsenabled true funkar det inte! Man ska skriva boolProp testingCheatsEnabled true shift N det spelar stor roll vart man har stor bokstav

boolProp testingCheatsEnabled true var det. Det vart fel när jag skrev på första
#20: nä, stor bokstav spelar ingen roll. Skriver alltid med små.
Jag har the sims 2, the sims 2 nattliv och the sims 2 djurliv. Har inte spelat på ett tag. Alltså hur lång tid tar det innan djuren får ungar?! Jag hade en hund som betäcktes men den fick aldrig några valpar! Och när man är i djuraffärer och köper djur sitter hundarna och katterna i någon grej. Såna kan man ju ha hemma själv, men vad används de till? Har aldrig fattat detxD Hoppas ni förstår vilka jag menar!:D
Och så har jag maasssa fusk!:D Yeah;)
jag hatar när man inte kan kontrollera djuren och man måste typ skriva hela tiden man börjar en familj Boolprop controlpets on och boolprop petactioncancel on annars gör juh djuren vad dom vill,jobbigt :P

jag har året runt, det är inte så jättekul:P fast man kan ju tycka olika
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag har många, men gör alltid nya familojer då det är kul att bygga husen xD
- Mvh Emma

#23 Om du är 100% säker på att din hund är dräktig (Kommen fram en melodi då efter dom har parat sig) så tar det 2-3dagar ungefär :)
Om du har the sims arbetsliv så använder du det för att lägga in djur och sälja^^

Bygger endast hus :)

#29 Åhh vill du bygga ett till mig :P jag hatar att bygga hur och inreda är så tråkigt! Men dom brukar ändå bli fina tycker mina vänner och helst min syrra ..
#30 Det är ju det roligaste xD Jag kollar upp olika hus på internet och bygger så det inte bara blir fyrkantiga lådor xD
- Mvh Emma
Jag har ett helt kvarter där jag inte har familjer utan bara bygger snygga hus :P Så kan man spara dom man gillar bäst och ha dom i kvarteret med familjerna.
Jag brukar spela The Sims 2 ibland. Har tänkt starta spelet idag och göra en ny familj med bara en sim :) Jag har nästan alla expansionspaket. Studentliv, Nattliv, Djurvliv och Året Runt har jag för tillfället och Julpaket. Skulle vilja ha Arbetsliv också för alla bra downloads från Modthesims2.com (nästan :P) kräver det spelet :/ Och så skulle jag vilja ha en sim med ett café :D Undrar om det går i Arbetsliv, att ha ett café menar jag. Nån som vet? Ska försöka övertala nån av mina föräldrar att köpa det när jag fyller år i höst ;)
Ett annat spel som jag ser fram emot att köpa (om jag köper det då) är Jorden Runt (Bon Voyage på engelska)!
Jag gillar mest att bygga hus och inreda dem. Speciellt egnahemshus/stugor med lantmotiv och stor trädgård :) Jag gillar hus med mycket detaljer, även om det tar en halv evighet att bygga såna hus >.<
Kul att kunna snacka Sims här ju :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

#3 Då är du inte ensam XD
#33: Du kan ladda ner alla expansionspaket till the sims. Jag har laddat ner själva spelet the sims 2, sen också arbetsliv, nattliv, studentliv och djurliv.
Nu blev jag sugen på att spela, jag som inte har det. :/
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Kostar d nått o ladda ner därifån?
#38: Vartifrån?
#36 jag vet att man kan ladda ner alla expansionspaket eftersom min kompis har laddat ner typ allt på sin dator, inklusive The Sims 2 ;) Han hade tänkt bränna Arbetsliv åt mig på en skiva men det blev aldrig av :/ Det är bara det att min mamma inte gillar att man laddar ner spel o sånt olagligt :P
Men men.. vet du nån bra sida då? :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
asså från hemsidan , jag vill ladda ner typ mera saker som tapeter o bord mm. vart kan man ladda ner det?
#40: Att ladda ner spelen ifrån? Piratebay funkar väl, annars kan du ladda ner från tex DC++. Programmet du brukar använda för nedladdning.
#41: Nej, det kostar inget.

Men vart ka jag ladda ner detta då? som jag sa tidigare tex bord sängar mm ?
#43: Kolla där: http://www.google.se/search?hl=sv&q=downloads+the+sims+2&meta=

Nu har jag inte spelat på ett tag, spelar mer på vintern typ. Men jag har startat värsta släkten typ. Först gjorde jag en kille och en tjej, sen gjorde jag så att de blev kära och till slut gifte de sig, sen fick de sex barn, och när de sex barnen blivit vuxna flyttade de till ett eget hus och träffade en tjej/kille som de gifte sig med, och så fick alla de sex, sex barn var. osv. Det blir värsta släkten asså!! Det är jättekul! Man följer de verkligen "från vaggan till graven"
Men när jag håller på med den där släktgrejen så fuskar jag jättemycket! Annars är det omöjligt!! Men jag har vissa familjer där jag bestämmer att jag inte ska fuska någonting på!
Jag bygger alltid mina hus själv också, tycker det är superkul!!
osså har jag djurliv också, men tycker inte att det är sådär suuperkul, tycker det är jättedumt att det inte finns kaniner!!!!!!
Spelar inte The Sims så mkt längre, men en gång gjorde jag och min kompis våran lärare i Sims ^^, I verkligheten så är hon superkonstig och typ överkänslig som tusan och typ hoppar och stampar i golvet så fort nån låter det minsta, men aja.. ^^, Det roliga är att hon har försökt få oss elever att typ göra nåt som heter MELT(typ nån meditations grej, men ingen gör det för vi sitter bara och asgarvar åt henne .. xD), så alla förknippar henne typ med meditation :P
Men så hade ju jag och Lisa gjort henne i The Sims 2. Det var så här att varken jag eller Lisa hade klickat att hon skulle göra nåt i The Sims på ett tag så till sist bara satte hon sig ned och började meditera xD Jag å Lash började gapskratta så vi blev röda i ansiktena xD Kanske inte låter så kul, men när man har/har haft en så lärare så.. xP
Hälsningar Vemsan