Presentera din kanin
Söt kanin :) Men finns många såna här trådar som är nya :) Man kan söka på sajten efter trådar så kommer det upp både nya och gamla, man får kolla datumet :) Har inget emot tråden eller så, känns bara som att det är så många likadana :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller med dig Frida men tyckte det ändå var roligt att "delta" :)
För evigt med Gaia
Teddytassens Doorbell (Doorbell)
Hermelin 3 år
Doorbell är en bestämd dam som har en stor personlighet. Hon är duktig på att hoppa och hon älskar att sitta i knät och gosa. Doorbell har en del temperament vilket kan vara både bra och dåligt. Hon är min första kanin och jag skulle inte kunna önska mig en bättre ninis❤️
"Väsbyvikens" Min Toffee Bea (Toffee)
Lejonhuvad Dvärgvädur (1,3år)
Toffee är en otrolig kanin i alla lägen. Hon är bara helt underbar. Älskar att hoppa och är nästan aldrig sur nu mera när vi flyttade ut lite mer på landet. Hon älskar att vara ute i hagen, ute på promenader, hoppa och konstigt nog simma. Ja, hon gör det frivilligt när vi är nere vid sjön. Toffee är min första kanin och jag kämpade med att få henne. Hon var planerad med att få ungar nu i sommar men parningarna tog sig aldrig tyvärr.. Men bara att hon lever är jag glad! 😃 Toffee retar våra hundar och skrämmer katter, ja.. Hon leker men inte dom. 😉
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits