Hemskt!
Onsdag:
Kaninerna hade rymt. Jag letar och letar men inte ett spår utav dem. Letar även efter hur de kommit ut. Tror de hoppat ut och stänger för. Jag letar hela dagen men hittar inget. cvi såg räven för några dagar sedan och jag är extremt orolig! De skulle aldrig lämna tomten.. Jag håller inne mina tårar hela tiden men gråter mig till söms. vart är mina bäbisar? lever dom ens?
Torsdag:
Min syster säger åt mig att grannen stängt in en utav kaninerna i stallet. Jag blir as glad och upptäcker att det var Ping Pong där inne. Jag fångar henne och går hem. Jag går sedan och letar ännu mera efter Lollipop men utan resultat. Jag gråter och letar hela tiden vart är min älskade Loppa? Jag får gråta mig till söms ännu en natt.
Vill tillängna låter: Forever young till lollipop :'(
Fredag:
Jag letar hela tiden, att se Ping Pong själv sårar mig hårt. Och när jag uttalar orden:
- Nu är det bara du och jag kvar Pinglan. Kommer tårarna igen. På kvällen vid ungefär sex får jag ett enormt utbrott. Jag stänger in mig på rummet tårarna forsar ut jag skakar. Det var hemskt.. Lollipop som var den kanin som alltid satt kvar, bara att hämta henne. Hon skulle alrig lämna tomten. Nu kommer jag aldrig mera få se henne.
Senare på kvällen säger pappa:
Du din döda kanin hoppar under min lastbil. Först blir jag överlycklig! Sedan tänker jag att det kanske är Ping Pong som rymt igen? Jag springer ut och blir enormt glad av att se min älskade Lollipop! :D Jag börjar gråta av lycka, och hämtar mamma som hjälper mig att fånga in den skrämda kaninen.
lördag:
Jag vaknar och tänker LOLLIPOP! Springer ut till kaninhagen och hoppar in. Sätter mig på gräster Lollipop hoppar upp i mitt knä. När jag sitter där och kramar henne och pussar henne kommer tårarna. Tårarna av glädje, lycka och lättnat av att ha min älskade tillbaka!
:D gick ner till dom 3 gånger på en timme.. bara för attse om hon var kvar :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
gud vad härligt! :D
haha, gillade din pappas kommentar: din döda kanin hoppar under min lastbil ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Vad härligt att dom kom tillbaka! Hur gick det till när dom rymde?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Gud vad skönt att de lever :O Jag hoppas de mår fint :P
:D Jag är överlycklig! :D
#2; De hade hoppat ut genom en liten springa HÖGT upp. Har stängt för där nu :)
Det känns som jag blivit 50kg lättare och bubblar ständig utan lycka :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Åå :) Vilken känsla att ha dom båda tillbaka :)
:D underbart :) :')
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Herregud vilken upplevelse! Tur att dina små lever :)
va bra att du hittade dom till slut . =)

Braa
vad läskigt jag hade dött om min teea hade försvunnit!! hade inte kunna sova =(
jag är jäätte glad att du hittade dem båda två
hur gamla?
Dom är ca 1år :) (fick ingen ålder vid köp :/)
Jag är där nere typ hela tiden nu mera :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Va kul att dem kom till rätta tillslut! Kaniner kan ju ta sig ut på såna ställen som man aldrig skulle tro att dem kan!
Jo, det är ju så.. :/
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

vad skönt att du har hittat dom!:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

har du nån bild på sötnosarna då??

hah, va bra att du hittade dom (:
Så skönt att du hittade dom båda ;D -v-
Vad bra att dom ær hemma ^^ :)

Vad skönt dom är hemma :) Skrattade med av din pappas komentar xD

Härligt att dom kom tillbaka. Har själv varit med om när en av mina kaniner rymde det var inte kul.Hon kom tillbaka.
Jag är överlycklig :D Ska fota snart :P. Är där nere MINST 5ggr om dagen, + 3 ggr minst är vad jag kollar fårn något fönster om de sitter i buren :P över rädd nu mera. visst ahr de rymt men då ahr de suttit på tomten och sitter stilla när man hämtar dem..
:( usch var så co stört rädd :P , grät så jädrans mkt också..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com