Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 462 ggr
TerriZue
0

(K) Utebur

Jag är ute efter en utebur till mina lejonhuvade små monster. Det är två stycken och jag vill att de ska ha så mycket utrymme som möjligt och buren ska vara okej att använda året om. Tanken är att jag ska bygga något eget, rejält till nästa år men jag kommer (troligtvis) inte hinna det nu, så jag behöver en tillfällig lösning.

Vi flyttar nämligen till en ny lägenhet där det inte kommer vara säkert för kaninerna att bo. Jag får ha kaninerna ute hos min mamma men hon kan inte ha dem inne eftersom hon är allergisk. Läget är på sätt och vis alldeles perfekt eftersom jag då äntligen kan låta kaninerna få den underbara utebur jag hela tiden har velat att de ska få. Dock blev det helt fel i tiden nu. Kaninerna är vana att vara inne sen tidigare och om de ska vara ute över vintern behöver jag sätta ut dem så fort som möjligt nu och jag kommer inte hinna med ett stort burbygge innan det är för sent.

Så, nu behöver jag en tillfällig lösning. Är det någon som har en utebur till salu? Köpt eller hemmabygge spelar ingen roll, så länge den är rejält stor och det är en okej vinterbur. :)

Jag ber så jättemycket om ursäkt om min text är alldeles förvirrande nu, jag är jättetrött efter att ha flyttat i tre dagar. :P

MVH

Mims

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus