OMG .. :O
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
… Jadu.. Säg det.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Bara 3 veckor gamla!?

Herregud! :O
Ungarna kommer ju DÖ. Om ingen föder upp dem för hand vill säga, eller köper ungarna + mamman.
Usch, vilken idiot säljer 3 veckors ungar?

Olagligt är det väl också?
www.frihetenskaniner.se
HERREGUD! - är det rätta ordet! Någon som har/tänker mejla dem och skriva att det är olagligt? Folk är ju inte riktigt kloka! Ungarna kommer ju dö! Stackarna!
Man borde kunna ringa dom och säga att dom är för små än? Dom kommer dö annars!
#6 Det var flera på zoonen som mejlat honom som tur var!
- Mvh Emma

Är det någon som har hört vad han har svarat. Usch ,vad arg jag blir , även om han säljer ungarna med mamman är dom för små för att byta miljö. Och dom flesta vill ju köpa en, kanske två kaninungar så då måste man ju separera på mamman och ungarna.
#8 Bra!:)

Vad tänker dom med?!
Hur tänker dom?!?! Jag tror hon menar att hon säljer kaninungarna med mamman och pappan.men även om det e så,kaninungarna blir stressiga av det!!!Stakars dom

putt
Men hallå..?
Det står att kaninungarna inte kommer att säljas för än v 32, det är alltså om 5 veckor.
Då är de 8 veckor!
Läs klart annonsen innan..! :/

3 veckor! OMG..
#14 han har ändrat nu!.
- Mvh Emma

**ojjojjojj så hemskt! :O
**
vad bra att han har ändrat det nu, men jag tvivlar på att han kommer bry sig om ungarna. :/
han blev ju efterallt tvingad till att ändra i annonsen och att behålla dem tills de blir 8 veckor, eller?
#17 tror det, eftersom han ändrat senare när många skickat arga mejl till honom.
- Mvh Emma
Bra iallfall att han har ändrat nu ^^ Men brist på kunskaper kallas det där.

Ser inte nått dumt i annonsen??
#20 han har ändrat!
- Mvh Emma

de säljs ju v 32
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#22: Han ändrade det nu. Förr stod det att de 3-veckors gamla kaninungarna var till salu.
www.frihetenskaniner.se
Bra att han ändrade det , men egentligen .. vem är så dum å köpa ungar sådär små ? ;s