Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 525 ggr
tesushie
0

starta en kaninblogg

hej finns det nån här ute som kan tänka sig starta en kaninblogg med mig? ett stort plus är om denna person kan det här med pothoshop design header m,m för jag är helt hopplös på det ålder spelar ingen roll så länge du är minst 11 år men helt ok med nån yngre som är väldigt mogen för sin ålder .

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

Fredagsmysaren
0

Jag skulle kanske vela… hör av mig om jag vill!

Love my HjärtaRuffe!Hjärta Älskar KIF! Bäst bäst bäst!

djurtok
0

Jag skulle Vilja! Är 13 år och fyller i år 14 :)

För evigt med Gaia

tesushie
0

#2 ok sänd gärna ett pm eller berätta här i forumet lite om dig själv exempelvis om du har kaniner hur många då m,m alltid bra att lära känna dem man eventuellt ska starta blogg med det gör det hela enklare XD

djurtok
0

Jag berättar här ;) Jag är en 13 årig tjej som älskar djur, Jag rider och tränar lite agility då och då. Jag har två kaniner, han ena är en lejon blandis och han andra ren dvv jag tänkt ha till utställning. Jag är intresserad av Kaninhoppning, alla sorters djur, folkRace och Japan (försöker just nu lära mig språket) ;) Min idol är Yohio och min favorit färg är turkos. Vet inte vad mer du vill veta :)

För evigt med Gaia

lydia.L
0

Jag har inte tid att blogga men kan gärna hjälpa er att fixa en header!

Lydia & Tindra Glad

Cilia.Teddytöserna
0

Jag vill vara med.

Jag är en tjej på 14 år ( 99:a ) Jag har bloggat förut och blogga nu på Devote. Jag har ingen stor erfarenhet av pothoshop men jag kan ju lite, Har möjlighet att fråga min farbor om han vill koda bloggen eftersom han jobbar med att designa hemsidor ( beror också på villken bloggportal vi använder ) På min fritid så föder jag upp lejonhuvade kaniner med min väninna ( kan fråga om hon vill vara med och blogga också, hon har erfarenhet av pothoshop ) Jag spelar även handboll och rider hos en privatperson. Just nu har jag 6 st kaniner var av 4 är ungar på lite över 1 vecka. Har länge velat starta en kanin blogg men tyckte att det skulle bli för mycket jobb om jag gjort det själv. Jag älskar att skriva och därav är jag en väldigt aktiv bloggare. Har alltid kamera ( i någon form ) med mig alltså blir det många bilder från min sida. Om du vill veta mer är det bara att slänga iväg ett PM 🙂

MVH Cecilia från teddytösernas kaninuppfödning🎈

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

djurtok
0

Pma om du ville starta en kanin blogg med mig!! :)

För evigt med Gaia

Dors1
0

Jag e intresserad :D

Emmetem
0

Jag kan hjälpa till med allt som har med Photoshop att göra. Har tillgång till både Adobe Photoshop Elements och Adobe Photoshop CS5 så det skulle nog inte vara någon större fara :)
Som sagt, hjälper gärna till! Även så kan jag bidra med en hel del kunskap angående kaniner om detta vore önskvärt.

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

tesushie
0

påminner åter igen om att sända  ett pm eller berätta här i forumet lite om dig själv exempelvis om du har kaniner hur många då m,m alltid bra att lära känna dem man eventuellt ska starta blogg med det gör det hela enklare XD nu är det tyvärr slut på platser men hjälp uppskattas alltid