Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1108 ggr
NattDimma
0

Vit Löwen Hane 200 :-

Jag och min pojkvän har en vit fin löwen hane på ca 6 månader som vi tyvärr inte kan ha kvar.

Så nu söker vi ett nytt hem till honom där man har mkt tid för honom och gärna möjlighet för han att få vistas utomhus.

Vi skulle vilja ha 200 :- för honom och då får man med en sele och resten av maten som finns kvar.

Vill man ha med bur och resten av hans tillbehör som vattenflaska mineralsten,höet som finns kvar och bottenmaterialet till buren och buren så vill vi ha 300:-, men priset går att diskutera, ett bra hem är ändå det viktigaste.

Han finns att hämta i Ludvika i södra dalarna, hör av er på min mail NattDimma_@hotmail.com om ni är intreserade av att ge våran fina lilla kille ett nytt hem. :)

http://NattDimma.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTc2NzY4MDY3JnQ9MTE4NTQ4NzIwMSZjdXJyaW1nPTA=

document.body.style.height = document.documentElement.scrollHeight+"px"; _uacct = "UA-2094001-2"; urchinTracker(); var _rsCI="bilddagboken-se"; /* client ID */ var _rsCG="0"; /* content group */ var _rsDN="//secure-dk.imrworldwide.com/"; /* data node */ var _rsCC=0; /* to turn on whether to check for existing cookie, 0=off 1=on */ bild på länken.

Mvh/ Emmilie

Lowe
0

Lycka till, vill supergärna ha, men bor i uppland, Björklinge :/

NattDimma
0

Ojdå jag ber om ursäkt för at länken blev konstig, det verkade inte funka att posta en länkar, det är bara att höra av er om ni vill se bilder på honom, för han är verkligen värd att se. :)

KvirrZ
0

Söt :) Lycka till

- Mvh Emma

Keligast
0

Vilken söt-boll XD Hoppas ni hittar ett nytt hem till honom.

Lowe
0

NAW VAD SÖÖT!

Prizma_o_Kristall
0

Gud så gullig! :)

Hoppas ni hittar ett perfekt hem till sötingen =)

[Saarah]
0

gud va fin han är :) får man fråga vrf ni inte kan ha honom? (:

NattDimma
0

Saarah:

Vi kan inte ha honom kvar för att vi har inte så mkt tid som vi skulle vilja ha över till honom, plus att han inte funkar så bra ihop med våra katter.

malinroth
0

Hade absolut kunnat tänka mig det där lilla charmtrollet om det inte var för avståndet :/

[Saarah]
0

okej, va synd /: hade ju gärna tagit honom om jag fick, thihi jag har en rysstecknad Löwchen hona nu ;9 (vit med röda ögon + mörkare på öron, tassar och nos ;)

[Niike]
0

http://NattDimma.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTc2NzY4MDY3JnQ9MTE4NTQ4NzIwMSZjdXJyaW1nPTA

Länkade åt dig, hoppas det är ok. :)

Han är verkligen jättesöt! Ser ut som ett litet charmtroll:) Tyvärr får jag ingen mer kanin:/ Hoppas du hittar ett bra hem åt honom!

Denna kommentar har tagits bort.
NattDimma
0

Niike, tack så mkt för att du fixade länken åt mig, :)

Synd att du inte får ha någon mer kanin, :(

Chippers
0

Så söt kanin :-)

SaraB
0

Puttar!
Guuuud så fin!

NattDimma
0

*putt*

Vill verkligen ingen ge Albert ett nytt hem, :'(

[mangaa]
0

Aaw , han var jättefin .. Hoppas ni hittar et hem till honom :)