(S) Underbar Belgisk jätte
Nu söker denna underbara kanin ett nytt kärleksfullt hem. Han kom till mig som omplacering i december och var då ganska undernärd. Men har nu lagt på sig en hel del hull och är redo att flytta till ett nytt hem!
- Namn på kaninen: Anselm
- Ålder: cirka 8-9 månader
- Ras och färg: Belgisk jätte, viltfärgad
- Om stamtavla eller härstamninsbevis finns: Finns ingen stamtavla eller härstamningsbevis
Anselm är en av dem underbaraste kaninerna jag stött på. Totalt orädd och väldigt, väldigt social. Älskar att få uppmärksamhet. Sätter man sig på en stol hoppar han upp i knät direkt. Mycket nyfiken och framåt, älskar all mat! Är lekfull och livlig och tycker det är superkul att leka med sin foderboll. Relativt van vid att bli lyft och inga problem med det om man har en fast hand. Van vid hund. Bor just nu utomhus (på inglasad balkong) och springer fritt där. Är 100% rumsren om man håller allt rent och snyggt.
Detta är verkligen en speciell kanin och jag hoppas att han får ett underbart hem!
Bur och alla hans tillbehör kan man få till, dock så är inte buren tillräckligt stor för honom att bo i så får endast användas som "toalett".
Pris: 250kr
Han finns i centrala Helsingborg för hämtning, kan även ordna transport runt Helsingborg mot betalning och även till Malmö. Köpekontrakt skrivs på plats.
Kontakt: Här eller mejl: Isabella.ekelund@hotmail.comeller telefon: 0727272032
Putt!
Putt!
så söt
#5 ja, han är väldigt söt. Underbar personlighet och väldigt kelen. Börjar tyvärr vara akut då han just nu bor på min inglasade balkong och det blir himla varmt där när solen står på ;/
hoppas verkligen att någon vill ha söt nosen. Min kanin Cesse har en bror som fortfarnade söker efter ett hem och han bor i en djur butik fortfarande.
Hur har det gått?
Skulle så gärna vilja ha en kanin till men jag får tyvärr inte för mamma o pappa :'(
Så söt! om jag inte hade bott så långt ifrån hade jag kunnat ta honom, hoppas långörat hittar ett bra hem! har själv jättekaniner och de är så underbara <3
Är han kastrerad?
är ev. intresserad? hur fungerar han med andra kaniner? fungerar han med barn? är han kastrerad? vi bor vid göteborg så det är ju hyfsat nära! :)
?
Prova maila eller ringa, TS har inte varit inloggad sen den 11/7.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin