Snälla LUKAS! VARFÖR!
Jag gav dig mat igår, jag gosade med dig igår och då var du pigg. Nu ligger du här bredvid mig i din bru helt stel och borta från denna värld.
Vad fan hände!!
Varför dog du under natten…. du var ju ite äns sjuk… varför nu!!!!
Tårarna bara väller ner för mina kinder… Lukas jag saknar dig så… chocken av att hitta dig död i buren gör mig rädd att äga en ny kanin….
LUKAS!!! KOM TILLBAKA!!!!
Jag älskar ju dig….
Nej, inte lilla Lukas!
Stackars stackars dig, beklagar verkligen! 
Nej gud så jobbigt! :'(
Beklagar! =( <3
Nej, inte Lukas! :'(
Beklagar verkligen! 
Beklagar verkligen! 
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Det kändes riktigt hårt, jag skulle väcka honom och han sov alltid på sidan. Men denna gång ville han inte vakna.
_Lukas vår lilla kanin
Du var så fin,
Du var go och rar
Du var helt underbar.
Allt vi har kvar av dig är minnen
Nu när du är i kaninhimlen
Och trots smärtan
så finns du alltid i våra hjärtan.
_
Lukas vi älskade dig.
Är nära att gråta själv nu ju, inte Lukas! :'/
Vänliga Hälsningar Lina
Nej, inte Lukas!
Ni som var så fästa vid honom, ville alltid honom hans bästa 
Beklagar verkligen!
Åh fy! Hur gammal blev han? :'( Jättesorgligt
Nej vad sorgligt :( R.I.P :(<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
NEEJ! Inte Lukas! :'(
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
:O Inte han!
Man kände verkligen hur mycket ni älskade och alla visste vem han var :'(:'(
Rip fina Lukas!:(<3
Emma
Nej va trist :( beklagar verkligen
#9 han blev 1 år.
Nej vad tråkigt, beklagar. 
Jättetråkigt Naima. Beklagar 
Jättefin bild du la upp i #8.
Jag går just nu och spekulerar kring varför han dog när han var hur frisk och kry som helst. Vi som trodde han sov i buren eftersom han alltid ligger på sidan och sover och så petar jag på honom och upptäcker att han är stel och har svulnat upp i magen. Han är borta… min lilla ängel…
På bilden nedan är han i husses famn.
#19 Beklagar verkligen! :(
Vad åt han för något igår?
Kastanjegårdens Kaniner
#20 Hö och pellets som vanligt.
Beklagar verkligen det var hemskt bara när min katt sprang bort i 2dar förstår hur jobbigt du har det.
Han var ju jättesöt jag skulle vara jätte ledsen….
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Vila i frid :(
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Beklagar sorgen :(
Vila i frid 
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
RIP Lukas!
;(
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
RIP Lukas!
R.I.P Lukas 
/ Tilda
Tack alla vad goa ni är.
Jag fyller år om tre dagar så Lukas valde ingen bra tid att försvinna. Nu kommer varje födelsedag jag har vara en påminnelse om hans bortgång.
#31 Åh, grattis i förskott Naima, även om det är tungt nu! :(
Och du, stort lycka till med nya kaninen så småningom. Den kanin du köper lär få ett bra hem hos dig i alla fall!
Vila i frid!! 
♥
#32 Jag är dock lite livrädd att köpa en ny kanin. jag har inte haft en enda kanin som levt över 3 års åldern, hade hoppats på Lukas men icke. men åt andra sidan har jag bara ägt zookaniner om man inte räknar Daisy som hade stamtavla men hon var ju aggressiv.
Varför har jag bara otur med kaniner…

Vila i frid :(
åhh,inte Lukas! han verkade så snäll…Det måste vara sjukt tungt för dej!…:( Han får säkert det bra i kaninhimlen…R.I.P! 
#34 Även jag har aldrig haft en kanin som blivit över 3 år, trots att jag köpt hos uppfödare! Dock fick jag en omplaceringskanin en gång som blev 6 år, men hon var å andra sidan 4 när hon kom hit.
Jag lever fortfarande i hoppet om att få en kanin leva längre än 3 år, och antagligen har jag också haft otur. Nu har jag en ca 4,5 månaders tjej här hemma, som jag hoppas på få många långa år tillsammans med.
Men jag förstår din oro, jag har själv varit i den sitsen men jag försöker se framåt och tänka "nästa kanin kanske blir äldre". Och som en kompis alltid säger när någon dör, "någon måste dö för att en annan ska få leva". Sist nu, ska hon att det kanske fanns någon annan kanin som kämpat länge för att få leva, men när möjligheten fanns var mina tvungna att dö, för deras liv hade ju varit smärtfritt.

åh beklagar :'( <33
vila i frid i kaninhimlen lilla lukas!<3

Men det är väl inte särskilt vanligt att kaniner dör före 3 års ålder. Min äldsta hane blev 9 år.
#39 Nej det är det nog inte. Mina har dött främst pga rovdjursangrepp.
Nej inte Lukas:( Vad rädd jag blir när kaniner som har det så bra bara dör…Vila i frid lukas
#37 Jag har heller aldrig haft kaniner som har blivit över 3 år :(
Muffin är 2 år nu, hoppas att han kommer leva länge trots sin känsliga mage :(
Hade också en som bara dog helt plötsligt, 2,5 år var hon. :(
Så hemskt när dom dör så unga :'(
Emma
#42 Den 5 mars dog en lika plötsligt som Lukas. Hon blev 2 år och 10 månader.. :(
Jag beklagar verkligen. Det är som att mista en del av sitt hjärta. Jag vet. Men det är okej att sörja och minnas sitt djur. Tänk på alla fina stunder ni fick tillsammans. Alla fina minnen. Dom sätter sig som klister på fingrarna och är svåra att få bort.
Vila i frid Lukas. Du får ha det så bra i kaninhimelen.
//Emma
Usch, Rip Lukas<3 :''(
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
R.I.P Lukas! :(
Gud va tråkigt!!:(
r.i.p fina Lukas
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
rest in peace :(

Nej vad trist, fy
Beklagar verkligen, skickar massor av kramar till dig!
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com

Nej fy vad sorgligt :(
förstår lite hur du känner dig också.. min kaninhonas unge på 7 veckor dog.. han var pigg och sprang runt 3 minuter innan, men när jag skulle hämta honom så var han död.. bara låg där i buren :(
Troligen brutit nacken på något sett i buren… vet inte alls hur.. :(
Beklagar verkligen. Förstår att du saknar honom oerhört. RIP Lukas.
*Tröstkramar* till Er.
Tack alla.
Ja varje gång jag går in i det rum där hans bur och allt stod så är mitt sinne berädd på att få en kanin skuttandes till mig med glädje över att se mig men nu när jag går in där finns det ingen som kommer till mig. Det känns så tomt.
Jag vet att han är borta men jag har än inte fattat det i mitt sinne är han kvar trots att jag vet att han inte finns.
Gud vad tragiskt, RIP :(<3
Förlorade min ena kanin nu i januari 2010, avlivades pga sjukdom, också bara lite mer än 1 år gamma l:( Lejonhuvad ddv. Supergo på alla sätt, kom springandes när han såg mig osv. Saknar honom mkt fortfarande :(<3
Åååhh..inte Lukas.. beklagar..:(
Med vänlig hälsning,
Jenny
Vad goa ni är. Bi är alltid så stöttande. För mig har det varit en svår natt, jag har knappt såvit samt att jag fortfarande går och grubblar över vad som hände. Jag hatar att inte veta varför han dog bara sådär, varför min lilla pälskling togs ifrån mig.
Nu sitter man här kaninlös och bara att inte äga en kanin är skitjobbigt specielt när man haft kanin sen man satt i blöjan.
#56 Förstår det! :(
Det som hjälpte mig upp på fötterna igen var att köpa en ny liten fyrbent krabat. Först var det jobbigt att älska någon annan så, men det gick över.
#57 Jo men vi ska flytta och jag vill inte köpa e kanin såhär direkt på flytten för då blir den bara stressad utan kan enbart köpa en mot julafton till och bara det är en lång tid. Och jag ska lyckas stå ut några månader utan en kanin. 
#58 Ja, jo det förstås!
Men det klarar du Naima! Välj ut en uppfödare och försök se framåt så går det nog. Köp lite nya saker till kaninen och inred fint åt den. :)

Men usch vad tungt. Det är så jobbigt när djuren går vidare.
Han får nu leka med mina två katter som gått bort, och min älskade häst.
*tröstkram*
Kan Lukas ha fått en hjärnblödning tro?
åhhh vad deppigt…
#63 Sånt är omöjligt att veta. Vill man verkligen veta bör man väl skicka in till obduktion.
Men ibland dör ju djur helt plötsligt utan anledning.
Hemskt ledsen för din skull :( Det är alltid otroligt svårt att förlora någon man älskar så otroligt mycket :'(
Så fort jag såg tråden så tänkte jag att han kanske var en vitscheck?! De brukar dö helt oförklarligt, men det är bara en gissning. :/ Mer om vitscheckar
#67 han ser inte ut som en vitscheck
Detta var det sorgligaste jag har hört på länge.
Vila i frid, Lukas! 
#68 vitscheckar kan ha mer eller mindre färg, vet vitscheckar som har sett brokade ut men sedan visat sig vara det - men som sagt så var det bara en gissning.
Anledningen till att bilderna i 60 och 61 är så suddiga är pga de tusen mygg som envisades med att bita mig.
Men det var jobbigt att begrava honom. Saknar det lilla skuttet

#67 Tänkte faktiskt också på det.
Stackaren. R.I.P Lukas!
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Neej vad hemskt, jag beklagar :/
Vila i frid Lukas 
beklagar verkligen sorgen! samma hände med mina kaniner, men dom blev dödade av en iller och var blodiga :'(
R.I.P.

Usch! Gud vad hemskt
.
Beklagar verkligen till lille Lukas, vila i frid Lukas!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Usch vad sorgligt! Stackars dig och Lukas. Även jag tänkte på att han kanske var vitcheck som någon skrev längre upp.
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
R.I.P Lukas :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vila i frid Lukas❤️
#79 Detta är en 3 år gammal tråd.
Om du söker efter trådar, så kolla datumet på dem. På så sätt slipper vi få upp flera år gamla trådar -.-