Veterinär imorgon
Imorgon klockan 11 ska jag in till veterinären med Melker, min 4 månader gammal dvärgvädur. Han äter nästan ingenting sen några veckor tillbaka och blir bara tunnare och tunnare. Jag hoppas att det inte är något allvarligt och att det inte behövs opereras… I snart två månader har jag haft honom, han är ju fortfarande så ung :,( Behövde bara skriva av mig… :,/
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Lycka till med lille man ❤️
Lycka till! ❤️
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lycka till!
Det kanske är mask han har?
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Lycka till!
Tack allihopa! #3 Har inte sett nån skillnad eller konstigt med bajset så jag tror inte det är mask. :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Håller tummar och tassar här på att det går bra! ❤️
//Joanna
Lycka till! ❤️
#5 Syns inte alltid att det är mask, man kan behöva ta prover för att "hitta" det!
Lycka till ♥
Hälsningar Lurvas11
Lycka till Lillemann! Håller alla tummar & tassar här hemma.❤️
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Tack alla ! Det betyder :,)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Kolla tänderna! Lycka till
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Nu har vi varit hos veterinären, de var jättebra och kunniga. De kollade tänderna och de var det inget fel på. Dock kom de inte åt de innersta kindtänderna utan att behöva söva så vi tog valet att inte söva han och testa en ny kost. Han ska äta sin pellets men han ska också få ett tillskott som heter fibafirst också ska vi se om han börjar äta och gör han inte ska vi åka in igen :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Bra att det gick bra och inte var Bogota allvarligt , :)
För evigt med Gaia
Ojsan skrev inte 'Bogota', Undrar hur det kunde komma med.. :0
För evigt med Gaia
#12 Herregud, kan inte veterinärer kika med otoskop på kindtänderna. Kan ju i princip vem som helst göra.
Söva ner är så himla onödigt.
#15 Fast du vet ju inte hur min kanin reagerade. De kunde kolla kindtänderna men inte de innersta. #13 Ja, jätteskönt ! :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
#16 Tänkte väl. Haha, började fundera hur det stod till :P
#17 Hade de inte kollat kindtänderna hade jag inte kallat de kunniga ;)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Hur har det gått?
Jättebra, testat ny pellets och nytt hö och det visade sig att han bara är vääääääädligt kräsen:P
22/4-13 JUSTIN BIEBER
#20 suck typiskt samma här och min är inte bara kräsen gällande mat utan i och princip allt maten får inte vara mer en en halvtimme gammal, det måste va en speciell sort på mat och hö,vattnet måste va lagom kallt och när hon är ute och går får det inte vara för varmt ,för kallt ,för blåsigt och absolut inte jordigt ,geggigt, lerigt eller blött och hon värgrar absolut att försöka gräva på annat en en ny tvättad matta man kan väl inte gräva ute heller tycker hon man kan ju bli smutsig om tassarna dessutom är det supersvårt att få henne motionera hon hoppar oftast nåra meter bara om inte allt är perfekt liksom varför röra på mig när matte kan bära på mig hon älskar att bli runt bärd på -_- värst är att hon älskar när man har tjocktröjor då nafsar och drar hon för att få bli inlyft in under tröjan och funkar inte det drar hon helt enkelt ner dragkjedjan själv och kryper in sen sitter hon där med huvudet uppstucket vid min hals och kollar ut och ser så nöjd ut. Det ironiska är att min andra kanin som är en hane är totala motsattsen han är en riktig matgalning samt en riktig lite lortgris.
http://www.youtube.com/user/lazyasshika
#21 HAHAHA! 😂
#22 -_-
http://www.youtube.com/user/lazyasshika