jag behöver snabbt svar!
Hej, jo jag har ju en kaninhona som ska ställas ut snart, men föräldrarnas stamboksnr har skickats till Lars-Åke Asp och i min stamtavla står de inte föräldrarnas stambokförings nr och uppfödaren sa att jag skulle kontakta honom så han kan skicka stambokförings nr till mig så jag kan skriva in de i stamtavlan, men jag har ett problem… Jag har inte blivit medlem ännu på Skaf o jag behöver hans mailadress! uppfödaren skrev att hans mailadress finns i tidningen kaninuppfödaren, så snälla någon som har den tidningen o kan skicka mailadressen till mig så fort som möjligt! Tack! Jag ska ställa ut henne snart, men dumt nog har jag inte blivit medlem ännu så det är något jag ska göra väldigt snart. Återigen tack!
Först och främst bli medlem. Gå in på Skaf och bli medlem via hemsidan sedan får du hem ett papper om ett par dagar hur du betalar m.m
http://www.skaf.info/index.php?option=com_content&view=article&id=153&Itemid=169
Där finns hans nummer.
#1: Jag kan inte ringa dit, har ej nog med pengar, kostar mycket att ringa med mobil dit från norrbotten, mailadress hade varit bra tack. Jag har fyllt i för medlemskap nu, men det kommer ändå ingen tidning i Juli om jag inte minns fel.
En snabb sökning på nätet gav detta resultat: lars-ake.asp@skaf.info
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3: Tack, hittade den nyss så jag har skickat ett mail, hoppas det var rätt :)