IIIIIH!
Idag när Frida (Frida_L) och Matilda (Twinnie) var här hände det underbaara :D Vi höll på vid kaningården och så ser vi Candy rycka päls! JAA!
Så hon födde dem i lugn och ro :D Gud vad glad jag är! Jag kunde stå och titta på det berörde henne inte ens ;D Lämnade henne ensam ett tag iallafall. Nu är alla ifall här, och jag har sett minst tre. Snacka om att jag är glaad :D
Så kul för er ;D Grattis -v-
Grattis!!! Gud vad roligt :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Grattis! Har du några bilder på ungarna?
Yeey!! Vad kul Emmy!!! GRATTIS :D:D
- Mvh Emma
Tack ;D Ska kolla nogrannare om några timmar!
Inga bilder ännu, tar inga bilder förrän dem är iaf några dygn gamla.. ;)
OK

va kul :)

VAD SKOOJ! ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Åh va roligt! :D
vad roligt! Grattis!! :D Ska bli kul att se bilder ;)

Åh, vad roligt!:D du får lägga in bilder sen
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

IIIHH :D Och jag har sett dom :D *stolt* eller.. jag såg några korvar när Emmy tittade iaf xD
Så himla kul!! :) Grattis Emmy & Candy :D
:D
Har kollat mer nogrannt nu, och det är endast dem tre. Perfekt antal ju :P Ingen är missbildad eller har andra problem. Varma, feta och livliga. Jättevilda :D Ska kolla till dem igen ikväll innan jag går och lägger mig åsså ;P
Det är så kul att Candy litar på mig. Först föder hon när jag tittar, jag nu har jag gjort så att när hon går in i huset sätter jag ett litet galler för dörern. Då tittar hon där i lugn och ro när jag tittar på bäbisarna. Hon har alltså inte fött dem i huset utan dem ligger i ett hörn, men där finns så himla mkt päls/halm/hö.. :)
:D:D:D Vad kul!! :D:D GRATTIS!!!!

Grattis ! :D
Eftersom min dator är otroligt seg just nu blir det inga mer bilder, kanske ikväll/imorron -,- Men dem ser ju typ likadana ut .. xD
Säg till om ni anar färg eller tycker ungen ser konstig ut, har ju inga tidigare kullar att jämföra med!

den lilla ungen var i allafall jättegullig^^ jag är avunsjuk.

vad söta:)<3

Grattis, vad kul ! :D

Åh äntligen! Vad roligt :D:D GRATTIS!
Så söt ungen var ;D
Grattis igen -v-
Alla klarade natten, jätteskönt :) Fortfarande vilda som bara den! Candy har tröttnat på att jag pillar med hennes ungar, så hon går in i huset och väntar tills jag är klar, haha ;P Sen efter ett tag går hon ut och tittar på medans jag håller på ^^
Nämen gud, här har jag missat något! GRATTIS EMMY OCH CANDY:D Så himla roligt! Och bra att alla verkar må bra också:) Grattisgrattisgrattis:)

jättegulliga^^
Naaaw :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Grattis Emmy! Ble det 3 ungar? :)
Japp, blev bara tre :) Om man skulle säga hur det såg ut nu i dagsläget är det endast den ljusa som letar hem ;P Jag är såld på nummer två som verkar starkast/vildast och den som tingat vill helst ha en mörk. Men det kan ju ändras, dem är ju så små ;)

Grattis till dom små :) Jätte fin färg har dom.
Hmm, kanske skulle ta och försöka övertala morsan om den ljusa är kvar .. :) (A) Vilka färger är det/tror du att det blir? ;)
#35: Ja gör det!
Färgerna det kan bli är svart, svart otter, madagaskar, madagaskar otter, sen tror jag det var japantecknad eller viltgul åsså.. Men när jag såg en bild på en unge som såg liknande ut sa dem att det kunde vara viltzobel, men faktiskt har jag ingen aning.. :P Vi får se om en vecka eller så kanske!
#36 Ok! Madagaskar otter skulle jag vilja se! Ur häftig färg verkar det vara:D Men är inte Candy någon mörk zobel ?
Jo, jag kommer inte ihåg alla färger det kunde bli xD Vi får se, en överraskning !
åå va kul! :D Grattis! :D

Va kuuuuuul :D Grattis :D !
#38 Japp:) Hoppas den ljusa är madagaskar otter, då kommer jag och hämtar den med en gångxD Mah:P

Åh, vad kuul!! *avis