Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 779 ggr
[mangaa]
0

OT - inte kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några andra djur än kaniner ? .. Jag vill se kort på er och era djur som inte är kaniner :) Här är jag och min hamster Melis < 3

KajsaM
0

Här hemma bor en jämthundsvalp vid namn Viggo :)

Nicolina
0

Och som de fleste kanske vet nu så har ju jag min hamsteruppfödning, är reggad! Har just nu 6st avelsdjur. 1 Pensionär samt att en flyttade till nytt hem idag så har 7 kvar nu! Och ska snart para en hona här hemma!

Skickar med en bild på en kull som föddes på julafton 2006! Har inga bilder på mig och hamstrarna tyvärr!

ikea
0

#2 vad gulliga, den svarta hade ju valt en bekväm sovplats.

Nicolina
0

#3 Haha! Ja mitt i matskålen med de älskade ärtorna, och han fick ha dem för sig själv också vilket är ovanligt =)

twinnie
0

Nix, men lägger upp en bild på mina kusiners hund bara för att han e fett söt .-D

malinroth
0

Förutom lilla Lilo har Jag min älskling Nelly <3

ikea
0

Jag har tre katter. Här är Dennis 12 år, han biter och fräser åt alla utom mig. Folk brukar kalla honom för svarta faran. Men han är min gosekatt, han sover under mitt täcke på min arm varje natt och jag kan göra vad som helst med honom han har aldrig bitit mig. Den här bilden visar hans rätta jag.

ikea
0

Det här är min Emil 12 år. Världens snällaste och gosigaste katt. Han är så gosig så man blir tokig på honom ibland "ler". Tyvärr har han en knöl på ena sidan som har vuxit lite på sista tiden så vi måste nog ta honom till vetrinären.

ikea
0

Sen har jag en liten Maja också. Hon är tre år och jättelugn, lagom gosig och jättesnäll.

ikea
0

Om tre veckor hämtar jag en ny liten kisse. Det är tjejen som sitter i mitten på bilden.

[mangaa]
0

Ikea ; Så fina katter du har , fubbo!

malinroth ; Joo han är så söt , du är bra på att fota honom :)

Kajsa_ ; eran hund var mycket söt också såg han så mysig ut ;D

Nicolina ; Gulliga hamstrar , andra än jag som har interessen för hamster och kanin ;D 

Twinnie ; Jättefin hund dom har ;D

Nicolina
0

#11 Tack, din lilla är också supersöt! Påminner så mycket om mina första hamstrar som var Dvärgar för typ 7-8 år sen, hjälp vad gammal man är.. grimars!

Sotis
0

jag har två hästar två katter ,femhöns,och en fisk

här kommer en bild på av mina katter (han heter gustav.

Taci
0

Har 3 råttor, helt underbara varelser :)

Här är Olga, mammas flicka, hon är riktigt mammig, kissar på sig när hon är i någon annans knä, o kommer springandes såhär så fort hon är utomhus, då måste hon tillbaka till mami ;D

Taci
0

Gerd, som är den yngsta av dom, men den största. Ganska skygg, men kan ha sina keliga stunder=)

Taci
0

Den äldsta, Bacon .. :) Hon Älskar verkligen människor. Springer till dörren då det kommer nån, tigger mat värre än en ouppfostrad hund när man sitter o äter, duschar med mig osv ^^ Klättrar på en konstant, när man diskar, lagar mat eller bara går omkring ;P

Det var mina andra djur det =)

[mangaa]
0

#12, Tack så mycket ;¤

#13 , Så söt den var :D

#14, Aah råttor är mitt älsklingsdjur number one ! ;D
Men jag har aldri haft en för mamma får cpdamp av doms svanns :( <,,3 .. Mina älsklingsdjur är Råttor , Hamster , Kanin , Hund , Katt , Ödla , Marsvin :) Bacon var jättefin :D Brukar hon duscha med dig ? Hihi så kul ^^

Theresze
0

Min Hund Betsie<3

[Maria-Gerbiler]
0

Har, 1 hund, 1 kanin, 1 gerbil och 3 möss. Fast hunden sköter jag inte om själv fast jag sköter om honom mer än de andra.

Bild: Ludde

[Maria-Gerbiler]
0

Här är de tre mössen, har inte så många bilder där alla är med tillsammans där för är inte bilden så bra. :p

[mangaa]
0

Lycko er som har så många djur ;p

Jag har 1 .. snart 2 :) -v-

[Maria-Gerbiler]
0

Och är är min gerbilhona Piff och hon är en egyptisk gerbil. Hennes kompis dog nyss så därför får du jättegärna säga till mig om du ser någon som föder upp egyptiska gerbiler. :)

[Maria-Gerbiler]
0

#21 Fast ibland kan det vara lite jobbigt att ha många djur, om man ska hem till en kompis så måste man säga att man kommer senare för att man måste ta ut alla djuren först. :/ Och så blir det väldigt dyrt med veterninär och sånt. Men visst är det kul med många djur. :)

[Saarah]
0

Jag har förutom nellie, tre hundar, två Engelsk springer spaniel och en gråhund (: skulle vilja ha en hamster..:)

xCYANIDEx
0

Jag har förutom två kaniner, en katt som heter Rambo, som jag köpt från ett katthem. :)
Letar även efter en häst att först ha på foder och ev. köpa sen, men inte hittat någon än. ._.
Alla köper alltid små söta kattungar, men de finns massa helmysiga ungkatter, gammelkatter på katthem som också behöver kärlek. :3
Rambo är ett år. ^-^

Haha, en charmig bild var jag tvungen o ta. (;

xCYANIDEx
0

Kolla vilka gula tassar han fick av den kattsanden. :/
Vi har inte kvar den nu längre, thank god.
Kan visa en mer iögonfallande bild. :)

Julliz
0

Jag har en katt :) dock ingen bild på denna dator.

[Saarah]
0

#25 & 26, guud va fin han va (:

felicia93
0

Jag har en hund & en katt :)

ja bilden är på SUCHI <3

Keligast
0

Har 2hundar (Chinese crested dog) och 2undulater.

Här kommer en bild på min prinsessa Ronja :)

Taci
0

#17, ja, råttor är mitt favoritdjur också :) Finns nog inget annat djur som kan charma en på det sättet en riktigt mysig råtta kan! :) Ja, Bacon brukar duscha med mig, hon älskar det.. när man tvättar henne i handfatet blir hon förstörd å skriker, men får hon duscha med mig så njuter hon =)

[Niike]
0

Vill också ha råttor! Hur fasiken ska jag lyckas övertala mamma, att svansen inte är äcklig?! :P

Förutom kaninerna har jag
2 marsvin
2 katter
1 hund
får+lamm
höns+tupp+kycklingar
1 undulat

Naaathaaa
0

Jag har bara en häst :P Inte så bara kanske men han är i alla fall världens underbaraste Han heter magic Sunset <3

oops, bilden blev kanske inte super, aja, kan inet hitta någon bättre just nu