OT - inte kaniner

Och som de fleste kanske vet nu så har ju jag min hamsteruppfödning, är reggad! Har just nu 6st avelsdjur. 1 Pensionär samt att en flyttade till nytt hem idag så har 7 kvar nu! Och ska snart para en hona här hemma!
Skickar med en bild på en kull som föddes på julafton 2006! Har inga bilder på mig och hamstrarna tyvärr!

#2 vad gulliga, den svarta hade ju valt en bekväm sovplats.

#3 Haha! Ja mitt i matskålen med de älskade ärtorna, och han fick ha dem för sig själv också vilket är ovanligt =)

Jag har tre katter. Här är Dennis 12 år, han biter och fräser åt alla utom mig. Folk brukar kalla honom för svarta faran. Men han är min gosekatt, han sover under mitt täcke på min arm varje natt och jag kan göra vad som helst med honom han har aldrig bitit mig. Den här bilden visar hans rätta jag.

Ikea ; Så fina katter du har , fubbo!
malinroth ; Joo han är så söt , du är bra på att fota honom :)
Kajsa_ ; eran hund var mycket söt också såg han så mysig ut ;D
Nicolina ; Gulliga hamstrar , andra än jag som har interessen för hamster och kanin ;D
Twinnie ; Jättefin hund dom har ;D

#11 Tack, din lilla är också supersöt! Påminner så mycket om mina första hamstrar som var Dvärgar för typ 7-8 år sen, hjälp vad gammal man är.. grimars!

#12, Tack så mycket ;¤
#13 , Så söt den var :D
#14, Aah råttor är mitt älsklingsdjur number one ! ;D
Men jag har aldri haft en för mamma får cpdamp av doms svanns :( <,,3 .. Mina älsklingsdjur är Råttor , Hamster , Kanin , Hund , Katt , Ödla , Marsvin :) Bacon var jättefin :D Brukar hon duscha med dig ? Hihi så kul ^^

Lycko er som har så många djur ;p
Jag har 1 .. snart 2 :) -v-
#21 Fast ibland kan det vara lite jobbigt att ha många djur, om man ska hem till en kompis så måste man säga att man kommer senare för att man måste ta ut alla djuren först. :/ Och så blir det väldigt dyrt med veterninär och sånt. Men visst är det kul med många djur. :)
Jag har förutom nellie, tre hundar, två Engelsk springer spaniel och en gråhund (: skulle vilja ha en hamster..:)

Jag har förutom två kaniner, en katt som heter Rambo, som jag köpt från ett katthem. :)
Letar även efter en häst att först ha på foder och ev. köpa sen, men inte hittat någon än. ._.
Alla köper alltid små söta kattungar, men de finns massa helmysiga ungkatter, gammelkatter på katthem som också behöver kärlek. :3
Rambo är ett år. ^-^
Haha, en charmig bild var jag tvungen o ta. (;

Jag har en katt :) dock ingen bild på denna dator.
#25 & 26, guud va fin han va (:

#17, ja, råttor är mitt favoritdjur också :) Finns nog inget annat djur som kan charma en på det sättet en riktigt mysig råtta kan! :) Ja, Bacon brukar duscha med mig, hon älskar det.. när man tvättar henne i handfatet blir hon förstörd å skriker, men får hon duscha med mig så njuter hon =)
Vill också ha råttor! Hur fasiken ska jag lyckas övertala mamma, att svansen inte är äcklig?! :P
Förutom kaninerna har jag
2 marsvin
2 katter
1 hund
får+lamm
höns+tupp+kycklingar
1 undulat