Aristocats kullen.
Gör en ny tråd åt mina små skönheter som tidigare skulle vara en Disney kull, men som ändrades till en Aristocats kull. Det blev fyra hanar och en hona, honan behålls och resten säljs för 500kr styck. Dom är renrasiga satin dvärgvädurar men säljs med härstamningsbevis då båda föräldrarna är wienertecknade utan stamtavla. Dom passar utmärkt till det mesta och om det är någon som gärna vill ha en hona, kan jag tänka mig att behålla en av hanarna. Beror helt på om någon är intresserad utav henne eller inte.
E. Blåzippans Sunbeam, zobel/blå japantecknad wienertecknad.
U. Hauge´s Estelle, zobelsiames brun wienertecknad vö.
Födda 11 juni, och bilderna jag lägger upp nu är inte riktigt ny tagna. Ca 14 dagar var dom på bilderna, idag är dom 20 dagar så dom har både fått mer päls och blivit större.
#2 såå söt :o
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
#6 - Ja eller hur! Trott att han och Abigail varit vit blåögda hela tiden, men så fick han en liten brun fläck på ansiktet och rumpan, och hon en brun svans haha.. Så det kan bli c:
Puttar upp. Bäbisarna går att tinga redan nu. Lite osäker på Edgar då han ser ut som en hona ibland, och en hane ibland. Ska ut och dubbel kolla allas kön så att det inte blir fel.
Kan tillägga att jag behåller en av hanarna, och att Edgar var en hona.
Två hanar och två honor säljs alltså. Inte bestämt vem av hanarna som sparas men det återkommer jag med.
Underbart söta! Tingade en kanin idag, attans rabarber ;) Hade man vetat om dessa sötnosar så :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
Vilka ligger bakom Blåzippans Sunbeam?
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
#15 - Haha ja dom är riktigt charmiga, hade gärna behållit allihopa 😃
#16 - Blåzippans FiaLotta, Blåzippans Chopin, Fideli och sen tyska importer som är namnlösa på härstamningsbeviset haha :3
åh synd att dom är så långt bort dom är ju bara för söta🙂
Toulouse var ju alldeles underbar! 😃
#19 - Ja dom är riktigt härliga 😃
#20 - Tyckte jag också, så det blir han och Berlioz som får stanna 😃
Lafayette, Adelaide och Abigail går att tinga!
Putt