Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 291 ggr
[mangaa]
0

Hinder ?

Mamma sa att jag kan hämta Trampe när jag vill , så jag tänker kanske hämta honom idag ;D Måste furst fråga min brorsa om han kan köra med släp och hemta buret ^^

Men iallafall , jag vill gö Trampe till en hoppkanin , Jag vet att han gillar och hoppa .. skuttar och hoppar ofta rundt i gräset :) Problemet är bara att jag har inget hinder , vill göra men vet som inte riktigt hur , någon som har bilder eller nån idè till mig ? :)

Jojsan
0

jag håller på att bygga hinder. du kan ju börja med att bara göra några rättuppstående hinder (kanske 50 cm höga) och sen börja göra lite svårare så som typ vattengravar med mera. :)

Lowe
0

Det är väldigt enkelt att bygga hinder, men det tar på ryggen & dina krafter, men det är det heltklart värt! Jag har byggt 1 plank & 1 rätuppstående här hemma, det är bara börja! Att få tag i virke är inte så svårt, du kan ju köpa tjocka plankor till botten & lite smalare till självaste "hindret" sen bestämmer du om det ska vara plank eller bommar, lycka till! (Du kan också blanda plank & bommar i samma hinder) Lycka till! :D

twinnie
0

Jag har ju gjort en tråd med ritningar på en massa hinder.

Ritningar - Kaninhinder

[mangaa]
0

Tack för tipsen ;D Tänker prova mig lite fram :)

Men tills det kan man ju bruka andra saker , typ he två stenar och en pinne emellan så Trampe kan hoppa ;D

Jojsan
0

#4 japp, innan man riktigt kommit igång så kan man ju det :)