Varför, snyft!
Åh! Känns som ett hål i hjärtat att förlora sin underbara kanin. Han fick bo borta hos en nära vän(släkting) medans vi var borta under midsommar. Vi byggde en Hage o han fick världens finaste "semester"hage med en massa gräs o stort hus. Man intalar sig själv att han kommer o ha det bra där, vilket känns skönt. Men när man kommer hem o ringer o frågar hur det går med kaninen så svarar dom att han har rymmt! Vi letar o letar utan lycka. Nu har släktingen letat ännu mer kring området utan att hitta spår eller ända tecken på att kaninen ens är där. Han är borta o känns helt förskräckligt! Han är o var världens finaste kanin, var som en hund, kom när man ropade hans namn o var min stora stolthet. O jag som var nyss o hämtade hem en fin hona till honom med förhoppningen på en lyckad kull med härliga individer med samma underbara temperament som honom o honan, men nu är man inte alls nå glad. De första dagarna var jag inte så ledsen då jag hade förhoppningen på att hitta honom, men nu vill man snart bara gråta. Han är ju min vackra ögonsten. Jaja, kan bara hålla tummarna att någon eller vi hittar honom. :(
Berättade inte släktingen att han var borta förrän ni ringde? 🤔

Mvh Stephanie 

Ge inte upp hoppet! Hur länge har kaninen varit bortsprungen? Undrar samma som #1 också.
Hälsningar Lurvas11
Ge inte upp! Med lite tur så hittar ni/någon honom :)
Har du kontaktat polisen?
Någon kan ju ha hittat honom och meddelat till polisen? :)
#1: Det är en gammal man som bor själv som fått ta hand om kaninen, o skulle inte ens tänka att han skulle göra något med kaninen, eller ljuga.
Jag har inte kontaktat polisen och vet inte om det är någon ide, då de inte bor så värst mycket folk där, då det rättare sagt är rätt så "öde" där ute o bor främst bara äldre människor o alla känner alla, o släktingen har även pratat med de som bor i byn då han känner alla som bor där o de ska höra av sig om det sett någon kanin eller spår efter den.
Bor inte själv där, bor ca 50 km ifrån så kan inte åka dit så ofta o leta så får bara hoppas att tro att någon hittar honom.
Leta en till gång! Läg sedan mer tid på din honan och hoppas tillsammans att han kommer tillbaka!
Mvh Shy och Hannah
#4 Det har jag inte påstått heller. Jag menar bara att det var konstigt att han inte ringde och berättade så fort det hände.

Mvh Stephanie 

hoppas du åter får han 👍 Skulle aldrig lämna kaninen där igen
#4 Det är inte ute vid Kolmården va? För där sprang det runt en svart vädur i en gammal mans trädgård igår.
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
har du hittat den? 😕
Mvh Shy och Hannah
Användaren finns inte kvar…?!