Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 486 ggr
[mangaa]
0

OT - Hamster i gräset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei ;D Igår var det så varmt här i Norge som jag bor så jag tog ut min hamster och låt henne springa på gräser , Hon älskar det :) När det är mycket sol och varmt då kan hon va ute en stund ;D Jag måste bara akta så ingen katt eller fågel kommer Men det är lugnt .

Här får ni se Melis i gräset ;D

[mangaa]
0

Bilderna är inte så bra för dom är tagit me mitt mobilkamera , har en SonyEricsson z530i :) Här sitter hon och tvättar sig.

[mangaa]
0

Nu kommer hon och tar mig :D -v-

[Niike]
0

Men gud så söt! Har du henne lös på gräset? Jag skulle vara rädd att hon blev rädd för något och sprang iväg in i någon buske eller nåt .. :/ :P

Tina-A
0

Söt! Jag älskar hamstrar :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

SagaoAlfred
0

Åh va söt :D

Jag slänger in en bild på älskade hamstern hampus, som är min brorsdotters (mandus) som jag fotade en varm sommardag :D

Sotis
0

#1 vad sööt;)

#5  vad söööt;D

[mangaa]
0

3#  Joo det har jag , det finns som inga buskar på våran gård , ingen busker eller trär , och hon har varit ute så många gånger att hon är van , hon kommer till mig när hon inte vill springa mer :) Hon är så gullig , Jag har et koppel för att använda men jag behöver det inte när hon är så tam :)

Det började me att jag hade henne i galler uta fast efter en stund tänkte jag prova nått nytt och det var en positiv reaktion. Så Melis får springa uta lös men asså jag sitter ju eller går brevid och vaktar , det finns så mycke möss , katter och fåglar här . Bor i et hus typ 4 meter från en backe ner mot en strand och hav ;D