Vilken tid?
Vilken tid brukar din kanin få frukost nu på sommarlovet?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Engla brukar få pellets kring elva, då har jag hunnit vakna ordentligt och orkar pyssla om henne också :)
www.frihetenskaniner.se
Jag ger dom mat på kvällen, dom äter inte under dagen när det är varmt ^^ Vatten får dom såfort jag stigit upp :)

Glömde säga att Engla får vatten också ;)
www.frihetenskaniner.se

*Host* Hampus brukar få kolla ut kanske kring 12.00 *hoost* Men självklart ha han massor med hö,vatten, gräs och pinnar att äta, men idag kom han ut 09.30 :)
Jobbar ju även fast jag har sommarlov så det beror på när jag börjar och när jag kliver upp och så men jag brukar mata ganska så direkt efter jag vaknat….ger mat och vatten åt lilo och Nelly sen går jag ut och rastar nelly sen blir det dusch och frukost och sånt :p och KIF såklart ;) Kan bli mellan 06 och 11 :P fast hon har oftast kvar mat eftersom hon får fri tillgång till pellets än så jag fyller på lite innan jag går och lägger mig så :)
Ofta går jag och kollar till dem ca 07.00 på morronen, sen går jag in och lägger mig igen. Går ut igenom sen vid 10-11 och ger dem frukost.

Min & min systers kanin får mat mellan 11.00 & 12.00
När jag får honom ska jag ge han mat tidligt på dagen och mer maskroser och sånt lite senare :)
Vatten ska han få tidligt , Inget vatten .. Ingen kanin!

Går upp 10 och kollar så att hon har mat och hö direkt. Byter även vatten & gör rent toaletten i samma veva.

halv 9 ngn gng, ger nytt vatten & rengör toaketten samtidigt.