Kaniner med studs!
Hej hej! Jag undrar, kan kaniner vara på studs mattor? Eller blir dom helt försttörda och rädda av det eller? Ps. Sa att detta räknades som kaninhoppnig, hehehe!
Love my
Ruffe!
Älskar KIF! Bäst bäst bäst!
Hej🙂
Jag brukar låta min kanin vara på studsmattan och springa av sig lite ibland men om din kanin är rädd av sig så kanske du inte borde låta den vara där. Men om du har kaninen på studsmattan så hoppa inte medans så att den blir rädd och flyger upp och gör illa sig. 🙂
Kaniner är rädd för olika saker och då kanske din kanin är extra rädd för studsmattan.
Tänk på att man kan bli statisk av att vara på studsmattan så om din kanin springer omkring där så finns risken att den blir statisk = du/ni kommer få en stöt när du tar upp kaninen. Inget farligt, men kaninen kan bli väldigt rädd och det kan skada eran relation :)
Sen har klor som kan göra sönder studsmattan, och det är långt ner till marken så man måste se till att kaninen inte försöker hoppa av den
Mvh Hela stora familjen <3
#2 Förstör studsmattan tror jag nog inte den gör ;-)
Min kanin har aldrig blivit statisk men man kanske inte ska ha dom på studsmattan så länge men det är klart jag ska börja bli lite mer försiktig med det🙂 men det finns ingen chans att hon skulle ramla ned för jag har nät och jag stänger det noggrant plus att jag brukar ha koll. Men det är inte alla som har nät på sin studs matta så då kanske man ska vara extra försiktig🙂 min kanin har inte så vassa klor så studs mattan går inte sönder.
Anser inte att man ska ha kaniner på studsmattor, finns ingen anledning till det.
Bättre att ha dem på gräset, även när man kelar med dem 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Varför ha kaninen på studsmattan från första början? Kaninen lär ju inte börja hoppa och göra konster eller så ;) Tycker du ska låta kaninen vara kvar på marken där den hör hemma :)
http://pillasddv.weebly.com/

*fel tråd*
You can't spell Bitchy without Itchy