Kanin bortskänkes
Finns det någon som vill ha min unga kaninhane? Han är hälften vädur hälften holländare. Väldigt duktig på att hoppa, skulle passa bra som hoppkanin. Är född hösten 2012. Finns utanför Limmared.
Det brukar vara lättare att sälja om du visar en bild 🙂 (Är ej intresserad)
Hälsningar Lurvas11
Varför säljer du honom? :-)
Men gud vad söt!
Han blev kvar när jag tog en kull på mina andra två kaniner. Känner att det räcker med två kaniner. Tycker synd om honom sitta själv hela tiden och ingen håller på med honom.
#5 Det är lätt sådant som händer tyvärr. Väldigt många som tar kull och sedan inte har plats för ungarna efteråt om de inte skulle bli sålda. Hoppas du hittar ett hem åt honom.
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Shit vilken snygging ❤️
#5 Men det är ju sådant som lätt blir när man tar en kull. Jag hoppas han hittar ett bra hem, men tar du någon gång en till kull bör du ha plats för ungar som inte blir sålda.
Super söt, jag skulle ha kunnat ta hand om honom om det varit närmare. Bor i norrköpings trakten. Hade även vart bra om han var kastrerad.
Jag har plats för honom, det är inte det. Tänkte att barnen skulle få behålla en ur kullen men de är inte intresserade alls, därför söker jag nytt hem åt honom. Och pappan är kastrerad så det behöver du inte oroa dig för #8
Så fruktansvärt fin. Jag har utrymme för en till men har ingen bur. Och så bor jag i växjö. Vet inte hur långt de är i mellan.
Väldigt söt :) Är han van vid människor? - Tam och social eller springer han undan?
Han är inte jättetam men har gått lite i koppel och vågar komma fram och nosa. Går säkert att få honom tam. Han är väldigt nyfiken.
finns han kvar? 🙂
Ja det gör han:)
Finns han fortfarande kvar? :)
Ja, han finns kvar:)