Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 157 ggr
KvirrZ
0

OT- Jäkla byfest >.<

Nu ska jag berätta om min kväll, herregud alltså. Jag cyklade upp till min kompis My då vi brukar sova i hennes husvagn. Hennes morbror och 3 andra som bor i byn hade en fest då alla fyllde 40.
Typ 90 pers var där :P
Jag och My gick in vid 12 för att se en film men DVDn ville inte funka >.< Typiskt! Vi bestämde oss för att gå ut och precis när vi gick mot dörren ringde hennes mobil. Den var 2 killar vi känner som sa att vi skulle komma ut till dem. De frågade om vi ville åka en sväng, visst sa vi. Efter det gick jag och my in och käkade lite nötter. Senare gick vi ut i husvagnen för att lyssna på musik, tror ni vi hörde radion.. Nej, för gammlingarna där ute hade på sin skitmusik. Vi bestämde oss för att försöka sova….Det gick inte, så vi gick in i huset och la oss på soffan istället, klockan var 4 när vi la oss där. Tydligen hade de inte åkt hem från festen förren vid 4.30 >.< Hela husvagnen skakade av basen..

Fatta vad jobbigt.. xP
Någon annan som har jobbiga grannar? xD

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Just det, och en full gubbe kom och sa: Vad gör ni flickor med ett stort F då? och sa la han armen om mig. xP Han var lääskig, men My sa att han inte var farlig :P

- Mvh Emma

Tina-A
0

Hihihi :P Som tur är så har jag inga jobbiga grannar för tillfället ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Haha, fatta att försöka sova till alla melodifestivallåtar med högsta basen och sen hör man alla fulla 50åringar sjunga med xD

- Mvh Emma

Nicolina
0

Haha! Låter som att du hade en härlig natt Emma! Själv har man haft hela huset för sig själv hela helgen, ända sen i fredags! Så här har det snarare varit liiite vääääl tyst…. men har varit vaken till 4 på morgonen ändå jag, utan hjälp alltså = )

KvirrZ
0

#4 :P Jodå, 4 kan man vara upp till, men just igår ville vi sova då vi inte kunde göra så mycket :P Nacken var typ död efter att killarna kört xD

- Mvh Emma

[mangaa]
0

Haha stackare .. Har ingen jobbig granne , Men hade det förut ;p