Tokfia boar
Min Fia.lotta tror visst att hon ska ha bebisar igen. Jag var ute idag på förmiddagen och hade ögonen på henne under ett par timmar. Hon hade fullt upp med att rycka gräs, ta det i munnen och skutta bort med det till en håla som hon grävt. Hon sprang fram och tillbaka massor med gånger. Har svårt att förstå hur hon skulle kunna vara dräktig då hon bor tillsammans med två andra honor och en kastrerad hane. Inte är hon rund om magen heller. Tokig såg hon i alla fall ut. Håller era kaniner på så fast dom inte är dräktiga?
På bilden rycker hon upp gräs

Sötnos :)

Nämen vad sött :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tycker det är väldigt charmigt med dräktiga och skendräktiga kaniner som kånkar runt på gräs och halm i munnen. Ser ju bara för tokigt och charmigt ut ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
nej vad gulligt.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Hihii vad sött :D
Hihi, dessa tokstollar. Min Anki gjorde likadant när hon bara va tre månader gammal; hon byggde bo, fräste åt en när man kom för nära och vägrade bli upplyft. Tog en vecka så hade hon glömt av det hela.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tack! Är nog helt övertygad om att hon bara är skendräktig?. Min andra kaninhona som bara är 4 månader sprang också runt med gräs i munnen för ett par veckor sen, det ser ganska tokigt ut. Dom håller sig sysselsatta i alla fall.
Vad sött :)
- Mvh Emma