Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 640 ggr
Nebulosa
4

Ett tips! :)

Hej!

Granngården har rea på kompostgaller nu, de kostar 69 kr (ord. pris 139 kr) Själv ska jag köpa 2 förpackningar. 😃

Såg detta på Allt om Kaniner på Facebook och tänkte att jag skulle dela med mig. 🙂

Jag har inte har varit inne på KiF på länge av olika anledningar så vet inte om det finns ett liknande inlägg.

~Rabbits for Life~

[hästtösen]
0

Hur många får man köpa för 69 kr?

Lina Strindlund
0

i alla städer? Jag bor i Umeå.

vet dock ej om jag skulle behöva sådant ;)

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

djurtok
0

Va bra! Då drar jag med mamma dit!! :)

För evigt med Gaia

Fridaaaa
0

#1 Det är 4 galler i kompostgaller"paket" 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Enzeru
0

Åh, härligt. Kanon tips? för en annan som planerat att inhandla runt 4 förp :-) Blir å åka imorgon då så man får hem billigt. Tack å bock.

Nebulosa
0

#1 Som Frida sa är det 4 galler per paket :)

Jag ska som sagt köpa 2 paket, och få ett eller två galler av min farmor. Så då blir min Hage på 8 eller 9 galler… och sen får vi se om det byggs på senare :)

Glömde även att säga att rean håller på tills 14 juli. Tror i alla fall att det är i alla städer :)

~Rabbits for Life~

KaterinaPetrova
0

Köpte 3 st förpackningar här om dan, så nu har de en Hage på 9 kvm att skutta i. Tror dock att man måste vara medlem där för att få det erbjudandet o då får man köpa hur många man vill till det priset.

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

Nebulosa
0

#7 Jaså? För jag kollade på hemsidan och så som jag förstod det så gällde priset för alla, däremot bara i butik och inte om man beställde? :)

~Rabbits for Life~

Fridaaaa
0

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.