Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 492 ggr
goldcool
6

av vikt om status

Hej,

Jag tycker kanin.ifokus (m fl) ska pusha på och haka på trenden om att inte ta för lågt betalt för djur-ungar (läs kanin) som utannonseras på landets största annons-sajt t ex. Nya regler och trenden är på ingående för katt och hund. Borde gälla fler djur, och kanin eller annat djur härnäst. Jordbruksverket skärper vissa krav inom djurskyddslagen närmaste tiden nu. Remiss är ute och det händer en del.

- Varför pusha? Av flera anledningar. (orkar inte nämna dem alla, jag tycker anledningarna varför man ska höja kaninens status svämmar över)

Vad tycker moderatorerna? Är det idé att skriva och börja trycka på annons-sajten till att börja med, eller ska man vänta? Behöver inte vara världens text, utan bara helt kort vad man anser och att det även bör gälla kanin i en nära framtid. Ingen nackdel om kaninorganisationen även agerar. Har man gjort det?

Visst jag kan göra allting själv. Men det är ju så mycket roligare när man är fler.

>> LinaR, jag hojtar även till den nya generationens kaninexperter av de ledande. Du! - Time to act? =)

// Liljedals

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning