(K) kanin
Hej! Söker en kastrerad hane som kommer få bo tillsammans med min honkanin. Så därför måste hanen vara kastrerad, (gammal hon, därför vill vi ej ha några hona). Hon är en mycket snäll hona som har gått med andra kaniner förut, men nu bor hon i ett fack med avels/utställnings kaninerna. Dom kommer få bo i en stor inhägnad med mycket gräs och sen ett "hus" som är lite större än en lekstuga. Självklart kommer dom har översikt hela dagarna! Dom kommer självklart bli ompysslade varje dag! :) Hanen ska vara… …kastrerad …inte allt för rädd …ej bitas eller vara aggressiv mot människor/djur …dvärgras eller lite ras …ej väga mer än 2kg …behöver ej vara renrasig …kunna bo utomhus året om …snäll att klippa klorna på Bor i Uppsala så den får inte finns för långt bort. Priset kan diskuteras! Kan även tänka mig låna en kastrerad hane över sommaren. Ring, skicka PM, maila eller skriv i kommentarerna. Om du har någon som verkar passa min beskrivning? Hör av dig! :) Mail: Nelliesvensson@hotmail.com Tel: 0702082822
Hälsningar Nellie