Spännande
Åååh, vad jag längtar efter Candys kull :D
Hon är i 27:de dagen, så förhoppningsvis kommer dem denna helg! Idag har hon enbart vilat och druckigt/ätit.
Men fortfarande är hon ganska snäll faktiskt.. Jag får klappa och prata med henne hur mycket jag vill. Är liite orolig för att hennes bo inte är så bra, hon har ju inte byggt det i huset. Dock är det väldigt varmt ute, men det kan ju ändras.
Tänkte ta lite bilder på henne och boet idag :) Ska städa ur lite och lägga i mer hö/halm.

Åh vad roligt! *håller tummarna för att den ska gå bra*

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
oh va kul det måse vara att få en kull med ungar!! du MÅSTE hålla oss uppdaterade med bebisfoto!! :P hihi
Medarbetare på Hundar.ifokus
Vad skoj!! :D

vad roligt =)

vad roligt :) vill gärna se bilderna!
Vad kuul!! :D
- Mvh Emma
Ska ta bilder ikväll, kom nyss hem från hundcentret, så snart.. ^^ Lilla lilla Candy, vilar fortfarande.. xD

Göör det, vill se magen! ;D
www.frihetenskaniner.se

Vilken tjockis XD undrar hur många ungar som kommer..
Vilken söt liten knubbis hon blivit ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Knubbiiiis :)
Såg inte så mycket av boet på bilden (var ju lite mörk & suddig), så jag kan inte säga något om det.
www.frihetenskaniner.se
Kände nyss lite på magen (tog ut henne medans jag fixade buren) och jag troor jag kände en liten unge iallafall (men kan ju vara inbillning :P) Min syrra tyckte att hon kände två, så vi får väl se.. :P
Nu har jag lagt in massa halm/hö och gett henne vatten i vattenskål/vattenflaska, samt massa pellets och lite äpple, banan, tomat, broccoli och pyttelite paprika. Det känns som att dem kan komma inatt, eftersom detta är första dagen hon verkligen "vilar/sover" hela dagen.. Får väl se!!

Åhh vad spännande :)

hihi , vad kuul !:) Dom flästa av mina kaniner bygger bo kvällen innan dom ska föda, men jag tror dt är olika till olika kaniner . Men hon kommer nog bädda ner dom bra ska du se :D
Lycka till !

Vilken tjockis hon har blivit :D Lycka till Candy!

Oj! Hon har ju blivit riktigt rund :D Hoppas verkligen att det blir ungar!
Vilken tjockis :)
Inga ungar nedkomna inatt med hon har byggt lite till på boet, så vi får se.. Dock ej bäddat med päls!

Det ä så spännande när det är nära. Man vill att de ska komma direkt ;P Undra hur många det blir oh vilka färger det kommer bli! :D
Imorse var hon lite piggare, gick runt i buren och verkade lite orolig.. Tror ni ungarna är på G ?

Ja, det tror jag :D Hoppas att dom kmr snart :D

Hur går det? :D *nyfiken*
Jag bestämde mig för att låta henne vara ifred ett tag, men ska släppa ut kaninerna i rasthagarna snart (när jag försäkrat mig om att regnet är borta) då ska jag titta till henne.. ;P
Kan även passa på att säga att det går bra att visa intresse för ungarna.. xD
Nu är jag supernyfiken. Min syster kollade till Expo nyss och såg då att Candy "låg konstigt". Undra om hon föder? ;O Iofs kan hon bara vila också, jag har ju inte sett henne själv, men jag väntar nog en timme innan jag går ut och tittar till henne. Spännande ;D
Ojj, Spännande ;)

åhh vad kul, är nyfiken hur ungarna kommer se ut xP

Har hon fått? :D
Gud vad spännande :D:D kommer du sälja dom ? =)
kul :)
Jag ska ut och kolla till henne snart, men ännu har inga ungar synts.
#36: Japp, alla utom en troligen :)

Spännande spännande!
Hur många tror du att det blir?
www.frihetenskaniner.se

Har det kommit några? *nyfiken* :D
Hur går det???
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Inga bäbisar ännu. Nu verkar hon "helt matt", typ halvsover hela tiden.. Lilla knäppa kanin, får se om det kommer några.. :P

Hehe, hoppas det komme några idag :D Hur ofta kollar du henne?
Hoppas hoppas :D
- Mvh Emma
#43: Typ vartredje timme. Vill inte störa för mycket.. :) Men sen blir det ju lite också för att jag ska kolla till dem andra kaninerna.
Jag har fem namn på lager (Him-låtar ^^) Mina tre favoriter är Pralinens Close To The Flame, Pralinens Wings Of a Butterfly och Pralinens When Love and Death Embrace
^^

Pralinens Wings of a Butterfly låter ju jättefint! Fast de andra var också supersnygga :)
www.frihetenskaniner.se
#45 Oh så fint med HIM låtar, fast "When Love and Death Embrace" låter ju lite ledsamt på en söt liten kanin:P Ska du inte ta med Heaven tonight? den låten är ju underbar:D
#47: Jag avgudar Him xD Jo, har somsagt typ elva låtar förberedda, hehe.. Dem jag valt:
Pralinens Wings of a Butterfly
Pralinens When Love and Death Embrace
Pralinens Close To The Flame
Pralinens In Joy And Sorrow
Pralinens When Love Said No
Pralinens The Sacrament
Pralinens Wicked Game (dock en cover, men Ville sjunger den såå bra!)
Pralinens Right Here In My Arms
Pralinens Join me (har aldrig hört den, vet inte om det är en låt eller förkortning av Join me in Death)
Pralinens Buried Alive by Love
Pralinens Heaven Tonight
Sen har jag ju lite fler i huvudet, men dem ska ju inte låta för "satanistiska".. :P
When Love and Death Embrace är ett sååå fint namn, så jag tog med det iaf.. xD
Har skrivit en liten annons i min dagbok, kika om ni är nyfikna.
Om ni oroar er ang. frakt brukar detta kunna lösas på olika vis!