Hermelintråd!
Nu vill jag se era hermeliner med alla fantastiska färger och teckningar det finns! Vore superkul att få se en rysstecknad ^^
Hermeliner är helt underbara :) små och fina, men de ska se ut på ett speciellt sett, kräsen på dom haha, dom ska ha runt huvud, platt nos, korta öron (max 4cm) och så ska dom hälst sitta snyggt, ja iaf. svårt att förklara men ser många snygga bilder på hermeliner i SKAF tidningarna :) Hade en viltgår hermelin helt underbar och söt <33 men han dog :( (hade han bara i två månader, han blev 10 månader). 94p är han utställd på två gånger.

Jag hade en hermelin tidigare, Shadow hette han och var en brun zobel siames. Jag är dock inte heelt säker på att han var renrasig men jag tror det..
the vanity, it becomes insanity
2# Guud vilken fin bild! #3 Supersöööt! 4# Aldrig sett en brun zobel siames! Superfiin!!
#7 ÅHHHHH!!!!!! RYSSTECKNAD!!!!

#8 Han är till salu ^^
#4 Så fin han är!

#7: Jägarns, vilken fin teckning!
Mera bilder!!
Åhh vilka sötnosar!!
#16 Jasså :) kan inget om ryssteckningen =D Men jag vet heller inte om han är 100% hermelin, hans mamma var hermelin men hans pappa var vet jag inte om han var hermelin elr möjligen rysk kanin, han är också större än en hermelin ska vara :)
vill ni se bild på hermelinrex eller är det bara vanlig hermelin? :)
#23 Jag vill se Rufsan, hermelin rex :D Tycker jag iaf. är okej :D

Vilken härlig tråd, älskar hermeliner!!
Måste det vara renrasig Hermelin?
Och eftersom hermelin rex var tillåtet att visa, borde kanske hermelin fuchs också vara tillåtet.
Det är ju ändå en hermelin, med lite längre päls. ^^
På bilden är iaf Goman, en hane som bodde hos mig en kort period.
#32 tycker iaf. jag =D
#32 Ja, det tror jag. Det ska då inte vara en korsning så Ja ;) Men du kan starta en tråd för blandras kaniner :D
#38 Är hon värkligen rasren hermelin? Ser ut att ha lite för långa öron ^^ =P
#41: Vem svarar du? Du svarar ju dig själv just nu. ;)
putt!
Vad söta! :)
Kom igen nu vi kan inte låta "blandrastråden" komma före hermelintråden! Flera hermeliner!!

Min hermelinhona Snö😍
Är vit blåögd och väger endast 7 hg (har bra hull, hon föddes ovanligt liten)
Älskar hoppning och är bäst

#59 Så söt!
Vi har också en vit blåögd hermelin.
#60 hon tackar😉
Åhh vad jag älskar hennes färg vit bl.ö.😍
Åh vilken fin tråd! Vet tyvärr inte vart mina bilder är på mina gamla hermeliner, men kan ju iaf säga att man inte aaaalls blir sugen på hermelinkanin igen (fast jo, jättemycket) 😇
Aut viam inveniam aut faciam