OT ;P
lite lik tråden som ciss gjorde men annan fråga: när går ni upp på morgonen när ni ska till skolan/jobbet? (:

Förr gick jag upp typ halv åtta/kvart i åtta om jag inte skulle till stallet före. Skolan började kvart över.
Nu ska jag ju börja i stan & ska hinna fodra varje dag typ, så det blir väl kring sex varje morgon.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
okej ;) jag brukar gå upp vid ungefär 6, elr jag SKA gå upp då, fast det blir ju alltid att man ligger och drar sig så det blir väl 6:20-6:30 ..
det blir väl mellan 6.00-6.20.. :) måste ju hinna vara med kaninerna oxå :P bussen går 7.20 och det tar ca 7 min att gå till busshållplatsen. :)
Än så länge börjar jag inte jobba fören klockan nio på morgonen så det blir till att gå upp klockan sju så man hinner med allt. Kommer bli lagom kul om några veckor då jag börjar jobba klockan sju redan. Jag som älskar att sova 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
ja vem gör inte det? :P

Börjar 8.15, bussen gick vid 7.08 { ;) } så jag gick upp vid 5.45 -.- nu när skolan börjar igen vet jag inte, beror på när tåget/bussen går :)
kl 6 om jag inte ksa duscha då går jag upp kl 5 eller halv 6 :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Skolan börjar vid 8.15, bussen kommer vid ca 7.20 så jag går upp vid 5.45. :) Har sovmorgon på onsdagar med eftersom jag är buss-barn kan jag inte dra någon nytta av det då det inte finns någon lämplig buss.. :/
ja vi brukar också kunna ha sovmorgon titt som tätt, eftersom att vi har flex på mornarna, MEN eftersom att jag också är bussbarn så sitter jag där i skolaan kl 8, ty en och en halv timme innan vi börjar :@ fast då brukar jag ta flex elr gå hem till nån (a) :P

Skolan början kl.8.00 så på sommaren/hösten/slutet på våren cyklar jag så då går det snabbare, kliver upp 06.45 ungefär och när jag går ca. 06.15. Ligger i sägen ganska länge ;-)

7 brukar jag gå upp
Mellan 6-7 :)

jag går typ upp kl.7 elr halv 8.:I
6 ungefär
- Mvh Emma
Jag brukar gå upp mellan 6 och 7 beroende på när jag börjar.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
jag kliver upp klockan 7 på morrgonen . och jag kommer ofta førsent :/
Börjar jobba kl 8 fast jag gillar att vara där redan vid 7.30 så då kliver jag upp 7. Om jag inte ska duscha dvs.. då kliver jag upp typ 6.45 :)

När det är skolan går jag upp vid sex snåret, om vi är lediga kanske jag vaknar sju.