Kärlek! :)
Fotade den här bilden för ungefär två-tre veckor sedan när vi varit ute med kaninerna i skogen. Fanny & Emilo på väg hem, vad tycker ni om bilden?
Tog den bara sådär, var inte planerad eller så. Är inte nöjd men den blev inte så dålig heller, vet inte riktigt vad jag tycker. Kunde ha varit bättre, men jag gillar ljuset och älskar personen och kaninen på bilden.
ciss :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tycker den är jättefin :) Men jag skulle gärna se resten av kaninen, om du hajjar xD Men riktigt vacker bild :)

Jättefin bild och söt kanin!! :D
Jag håller med Twinnie, fin men skulle vilja se mer av kaninen :)
- Mvh Emma

Håller med Twinnie. Men annars var det en vacker bild med fina och starka färger! :D
Håller med twinnie och dom andra,annars jättefin bild :)

Jag tkr det vart bra sådär! Vacker :)
Den är fin. Känns väldigt somrig!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åh, tack!
www.frihetenskaniner.se
Jag tycker om ljuset i bilden på något sättxD Men lite mer av kaninen kanske hade varit ett extra plus :) Annars superfin! Vad har du för kamera ? (A) 
Gillar också hur ljuset liksom omringar dom!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#9: Panasonic DMC FZ-50.
www.frihetenskaniner.se
#10 Precis!
#11 Ok:)

#12: Den kameran är inte speciellt bra eller lätt att fota med, det tog mer än ett halvår att få hyfsade bilder och det kommer säkert att ta mer än ett år till innan jag lärt mig alla funktionerna trots att jag fotar varje dag. Kameran gör inte bilderna.
www.frihetenskaniner.se
Söt bild =)
Hälsningar Vemsan

den var jätte fin bild juu :)

Jättefin bild, ljuset förstårkte liksom det hela..

#13 Klart att kamerans kvalité underlättar! Har inte sett en enda proffsfotograf fota med kompakt. Det säger väl ganska mycket?

#17: Jag skrev bara att kameran inte var särskilt lätt att fota med (många av mina vänner har prövat den och säger samma sak). Jag skrev aldrig något om kvalitéten.
www.frihetenskaniner.se

Du skrev "kameran gör inte bilden". Utan kameran skulle du inte ha ngn bild alls ^^

#19: Det är ett talesätt ;)
www.frihetenskaniner.se
Tack cis, du är guld värd!
hih, jag var inte så värst snygg där. :)
#13 Okeej:D

Tack för alla kommentarer! :)
www.frihetenskaniner.se