Min "kaningård"!
Här för någon dag sedan fotade jag alla Hampus burar, och tänkte visa bilderna för er :)
Kommentera inte bilderna förens jag säger till!

Jättemysigt och ombonat. Vad roligt att han till och med har tavlor på väggen. Kan han skutta ut och in som han vill?

Förlåt om jag kommenterade bilderna lite för tidigt, jag missade din önskan om att man inte skulle göra det. Sorry!

#12 Det gör inget :)
#4 Hehe, mina tavlor sedan jag lekte där för typ 8 år sedan ;-) Alltså hur gå ut och in? Inte ut hur lekstugan kan han inte gå :)

Jag menade om han själv kan hoppa in i lekstugan från rastgården tex genom ett hål i väggen.
Fiint :) Grymt att du har så många burar :) Känner igen det där med stubben :) Lilo älskar att sitta på stubbar, brukar sätta rasthagen runt nån stubbe när jag är i stugan och rastar henne :) I förrgår när vi var ner tog jag hem en söt lite "stubbe" som hon ska få ha i sin bur men jag har glömt den i bilen :P

Nej, tyvär. Men har det i planerna *ler*
Vad fint :D men på #9 vad gör han med gungorna? Hoppar över? Måste ju va lite farligt om han får för sig hoppa upp där o flyger all världens väg:P

Jätte fina burara och jätte fint hnder har du fgjort dem ell vart har du köppt dem????

#18 Stoppar tassen på dom ibland ^^ Nejmen jag sitter på dom :)
#19 Håller med!
#20 Har köpt det för 349:- på djurmagazinet :) Tack :)

det va verkligen jatte fint!!

Tackar (:
jätte jätte fin kajsa!! man kanske ska omvända ordspråket till.. Kär kanin har många burar.. för han har ju verkligen många ;) hihih
shit är det verkligen så dyrt med hinder?! :O gud,
Medarbetare på Hundar.ifokus
Vad fint han har det :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vad fint han har det lilla Hampus <3
Jätte fint ^^
Vad har ni som har stubbar fått dom ifrån? :D
Vad fint han har det! :D

#24 Haha precis :D
#29 Förut eldade vi med ved inne i huset men du har vi pellets och då har vi kvar lite, och då hittade jag den :)
Tack så mkt alla :))
Vad mysigt Hampus har det!! ;D

Hampus har det bra :) jätte fina hagar & burar

#29, jag har snott åt mig stubbarna när min man har tagit ner träd som han ska göra ved av.

Hhi, ser ju riktigt mysigt ut faktiskt ;P

Hampus är verkligen JÄTTE lik min kanin Millan. Han har bara lite kortare öron. Men annars är dom jätte lika varann:) Jätte fina hagar & burara:)

Hehe jaså :D Vad roligt :) Tack!
Jahaa.. jag vill ocksååå ha stubbar i kaninhagen!
det ser ju såå mysigt ut :D

Hehe, skaffa det då ;-)
fint :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Tack :)