Vad kan bli bättre?
Skriv gärna en kommentar om vad du tycker kan bli bättre med hemsidan 
Kolla in hemsidorna, INNAN du "röstar"
Weebly hemsidan gillade jag bäst, du kan välja olika designer på weebly också. Men den du har var ju såklart fin också!:)
Lite konstruktiv kritik: Vet inte hur du har tänkt att göra i framtiden, men med den information som ligger ute just nu på hemsidan och bloggen så känns bloggen aningens överflödig. Det står ju ändå samma sak på båda sidorna, så det hade räckt med bara en hemsida, kan jag tycka 🙂
Och ett litet tips: Vad jag förstår är detta en ganska ny grej, så du kanske inte har hunnit hitta på några kaniner än. Men framöver så skulle du ju kunna fråga dina "kunder" som du hjälpt att hitta sin drömkanin, ifall de vill skriva några rader eller så och publicera på hemsidan/bloggen. Det hade varit lite kul att läsa om dem som lyckats finna sin kanin genom din hjälp, plus att det kanske bidrar till att andra också testar 🙂
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#1 och #2: Tack så jättemycket, bara bra med mer text. Jag ska (kanske) ta bort bloggen, och sen fixa hemsidan noggrannare när jag får tid 🙂
#3: Mer tips? skulle det stå *
HITTA DIN KANIN LÄGGS NU NER, HAR FÅTT CA 10 MEJL MEN INGET MER. PÅ MIN UNDERSÖKNING PÅ KANIN IF SÅ SVARADE MÅNGA ATT DET VAR EN FÅNIG IDÉ OCH DET ÄR INGEN IDÉ ATT BEHÅLLA HEMSIDAN LÄNGRE.. KANSKE ÄNDRAR MIG MEN TROR INTE DET. TACK FÖR MIG 
😮😢
Nej! Ta inte bort hemsidorna, dom är jättefint och till mycket hjälp!!!:)
#5 Nej! Ta inte bort den. Jag tycker faktiskt 10 mail är mycket redan, väldigt mycket. Vad hade du förväntat dig? Att det skulle storma in sånna som ska köpa kanin? Det är inte speciellt många som letar kanin varje dag och du kan inte förvänta dig att alla om gör det ska maila dig. Att ens 10 personer har gjort det är väldigt mycket, alla andra som letar kanin(som inte ens är många) vet nog inte ens om att du finns. Och sen vill nog inte alla ha hjälp heller. Lägg inte ner sidan! Det är en bra idé och du har fått bra framgång på så kort tid ju.
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
det var ju inte så många som svarat att de tyckte att det var fånigt?? bara 20%, kontra 28% och 40% för "absolut" och "kanske". på det hela bara en av fem som tyckte det var löjligt. låt inte det stoppa dig.
#5 Tycker inte heller att du ska lägga ner!! Strunta i att några tycker det är en fånig idé, dom som tycker det kan ju bara låta bli att besöka hemsidan/bloggen och be dig om hjälp 😉Jag tycker själv att det kan vara svårt att finna "rätt" kanin ibland, och hade gärna tagit emot lite hjälp med det någon gång i framtiden när det är dags att köpa nästa kanin.
#10 Jag personligen skulle inte lägga skulden på någon som tipsat mig om en kanin eller uppfödare om t.ex. bettfel skulle uppkomma på kaninen. Snarare uppfödaren/säljaren i så fall om det visar sig att denne medvetet avlat på kaniner med bettfel/bettfelsgener.
Tack alla, kommer ha kvar den några dagar och se vad som händer, så ni som kanske vill skicka ett mejl kan ju passa på. Just nu verkar det heldött och har varit det i 1 vecka! 😕
#12 Det får man räkna med. Försök göra så mycket reklam du kan för sidan, t.ex. kan du skicka in en annons till Kaninuppfödaren, skriva på kaninsidor på facebook osv. Känner folk inte till sidan så kan de ju inte ta hjälp utav den🙂
#12 Är nog för att du inte har gjort tillräckligt bra reklam för den. Jag har inte sett reklam för den någonstans faktiskt. Har ni någon tidning som alla får där du bor t.ex? Då kan du sätta in annons där. Skriv på alla sidor här på iFokus. Försök skriva på alla forum du hittar. Gör en sida på facebook och be så många du känner dela den. Vi på iFokus kan säkert hjälpa till och dela och då kommer många att se den. Försök hitta på så mycket du kan i reklamväg. Du har ju faktiskt bara skrivit på denna sida vad jag ser, och du kan inte förvänta dig att alla här ska skaffa kanin just nu. Ha lite tålamod, varför måste det storma in redan nu på en gång? Räcker det inte om du hjälper en? Och du har mer tid att verkligen hitta den kaninen som varje person söker. Skriv ordentligt i svarsmailen och svara inte efter typ 1 timme, låt det gå ett tag, även om du redan hittat den rätta kaninen, annars kanske du inte verkar seriös nog som bara skriver en kanin.
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Lägg inte ner hemsidorna, om redan tio stycken har behövt hjälp så är det jätte bra :)
på weebly kan man ha en vanlig blogg där :O
NU ÄR FACEBOOKSIDAN STARTAD HJÄLP MIG GÄRNA ATT DELA DEN, HITTA DIN KANIN 🙂
#11 Det skulle inte jag heller göra, men det finns ju faktiskt människor som skulle kunna göra det…