Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 424 ggr
KajsaM
0

OT/ Gjort idag?

Vad har ni gjort idag eller ska göra ikväll? :)

KajsaM
0

Idag har jag inte gjort så mkt, myst man Hampus. Varit och handlat med mamma och lite så. Åt nyss tacos *Muuuuums* och fick nu spriga ut och hämta in Hampus till buren med tak för det börjar spöregna :( Senare ikv ska jag och kompisar på trivselkväll i parken :D Och sen blir det väl KIF ;-)

ciss
0

Har varit med Michelle mest hela dagen. Vi har hoppat studsmatta & lite sånt, & motionerat Engla :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Katter3
0

Har satt upp ytterligare fyra galler till hagen, så nu är det tolv bitar. Den blev stor och fin, kaninerna älskade det! Ska göra en ritning på ett kaninhus att ha i hagen, och göra en bro till gerbilerna. Snart ska vi och äta hos våra sommargrannar. De har en supergullig hund som kallas Mexi. När vi kommer hem från dem ska det nog bli KIF. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

jees94
0

Jag släppte ut nisse vid 12.0 sen klippte mamma hans klor och jag hoppade lite med han… Sen åkte vi och handlade lite till danmarksresan =)  Jag ska snart ta ut Nisse i koppel och gå  ner till bryggan!

Keligast
0

Har ridit och gjort mitt första kanin-hinder^^ Ikväll skall syrran och jag cykla lite sen blir det KIF hela natten :P

KajsaM
0

Nu sticker jag ;-)

ciss
0

Michelle åkte just. Senare ska jag inte rida, är trött & så. Ska nog träna lite på mina handvolter på marken senare & rondaterna, enhandshjulningar och splitkullebyttor. Om jag får pli på volterna ska jag träna flickflack också :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Mysterious
0

idag har jag inte gjort så mkt…Bara varit ute med mamma köpt skor och en snygg tröja :)
Imon ska jag till lerum & bada :D

Tina-A
0

Idag har jag badat med min syster Maria :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Quellii]
0

Jag har hållit på att gå in ett par nya skor xD Dom är stenhårda nu i början xD

MarHai
0

har solat, plockat en massa kirskål till kaninerna, samt cyklat 2 mil ^^

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

myriis
0

Har först och främst åkt minimoppe xD Återhämtat mig efter gårddagens skador, har fortfarande lite svårt att röra armarna, och kinden/benet är ömt.. Handleden därimot är Ok, men axlarna svider som sjutton!
Tränade lite agility med Enya, tagit lite bilder på Candy och ja.. suttit vid datorn.. ;P

ikea
0

Ikea har varit på IKEA Västerås idag. Men jag var jätteduktig och handlade bara pyttelite.

Nu har jag lagt alla barnen och varit ute till alla djuren och nu sitter jag här (som vanligt den här tiden)

felicia93
0

Idag har jag bara målat på min 2 facks bur som nästan är klar. :) väntar på att min lilla dröm kille duker upp :) alltså en hermelin XD