Intressekoll
Hejsan jag tänkte bara kolla om det finns något intresse för en kull kaninungar jag har funderat på. Det blir troligtvis hopp eller sällskaps kaniner av ungarna då båda föräldrarna är smart, aktiv och har hoppat riktigt bra hemma men inte tävlat något.
Om det finns intresse kommer det startas en tråd här på kanin iFokus där vi följer kaninhonans väg från PARNING till 8 veckors ungar.
Honan är en svart och vit Holländare.
Hon är 9 månader gammal och är det snällaste och aktivaste kanin du kan tänka dig. Hon är inne kanin och vi brukar ut och hoppa ibland. Hon har dock visat sin sanna potential inne där hon hoppat över vår gigantiska soffa med marginal och när jag mätte hade hon hoppat två meter i längd och en och en halv i höjd. Hon älskar att få vara med på aktiviteter och löser pussel med lätthet.
Hanen är en grå lejonhuvad kanin.
Han är en otroligt snäll hane som är lite mer åt det lata hållet. Han älskar att bli pysslad med och är en riktigt fluffig gosebjörn. Han hoppar längder med lätthet och tycker det är riktigt kul.
Finns även möjlighet att din kaninhane kan användas vid PARNING på villkoret att de osålda kaninungarna vid 9 veckors ålder blir övertagen av dig. Det skriver vi i sånna fall kontrakt på.