Uppfödare örebrolän
Hej, jag har tänkt väldigt länge nu på att skaffa kanin och jag undrar om det finns några uppfödare i karlskoga/örebro/kristinehamn
Hör med PippiAdolfs Kaningård, ligger i Örebro.
Jodå, det finns flera uppfödare i dom trakterna 🙂 Vilken/vilka ras/er eller typ av kanin söker du?
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Är intresserad utav de mindre raserna typ hermelin, lejonhuvad och dvärgvädur :)

Jag finns :) www.proximas.se - har två söta dvärgvädurshanar till salu just nu :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Det finns några uppfödare i Örebro, Vilken ras? önskar du? Jag har köpt min isabellafärgad dvärgvädurshane hos Ninakanins Dvärgvädurer och hermeliner och kan verkligen rekommendera de, skulle aldrig kunna vara nöjdare över han, en underbart cool och snäll kille, inte alls sprattlig och jättesnäll och gosig, en underbar individ! Sedan har de väldigt bra support osv. Sedan kan jag även rekommendera Fylsta kanin i Kumla, jättebra, kunniga och jättebra support! :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Ninakanin finns på Facebook (Ninakanins dvärgvädur och hermelin) och Fylsta kanin på fylstakanin.se Ninakanins väntar en kull med dvärgvädurar. :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Åh, Eneboängens --> eneboangen.se Rekomenderar stark i mitt hjärta! Har själv 2 där ifrån. Så trevliga! Verkligen! Trevliga uppfödare o allt! :D
#3 Jag har mest koll på uppfödare av hoppkaniner, men jag känner iaf till Simoneholms Kaningård som föder upp dvärgvädurar och hoppkorsningar.
Någon annan här kanske har bättre koll på ras-/utställningsuppfödarna? Annars tror jag KAF ska ha något register där man kan söka efter uppfödare länsvis t.ex.
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
Vill man ha rexdvärgvädur kan jag rekommendera Proximas tidigare i tråden. Har en kille från henne här hemma som är fullkomligt underbar!
(Säkert hennes andra kaniner också ;))
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Eneboängen föder upp dvärgvädurar i alla möjliga färger, för både hoppning och utställning. :-)