Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 372 ggr
Frida-L
0

OT / Rykten

Här, där jag bor sprids rykten på nolltid, det kan vara kul att lyssna på rykten om andra (förlåt, jag vet att det inte är snällt Generad), men det är inte lika roligt när ryktet handlar om en själv. Jag har råkat ut för att det går falska rykten om mig många många gånger. Har du råkat ut för det? Berätta!!

Frida-L
0

För kanske två år sen så spred min "bästa" kompis ett falskt rykte om mig om att jag var lesbisk. Alla där jag bor trodde på det.. jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde när jag fick reda på det.. Snällt av min då "bästa" kompis att sprida detta rykte och det var inte bara det om att jag var lesbisk som hon spred.. utan en annan ännu värre sak också.. Hon är inte min kompis idag..

Noa-Nisse
0

hm, ja, men då var det bara vissa personer som lyckades sprida vidare det.. sen berättade jag hur det låg till..

Medarbetare på Hundar.ifokus

MarHai
0

Nej, har inte varit med om det

Eller, jo. :P När jag var på utställningen i alingsås så kom en kille som köpt en holländare av mig tidigare, och sa: "Gud vad tråkigt att du ska lägga ner! Det som går så bra för dig."
Jag bara stod och stirrade oförstående på honom. Vadå lägga ner?? då var det nån som har spritt ett rykte att jag ska sluta med kaniner och alla är tillsalu. Vilket absolut INTE är sant!
Så hela den helgen så kom det fram folk till mig och sa hur tråkigt det var att jag skulle sluta, och folk frågade om dom kunde köpa.

Fattar inte var dom fick det ifrån!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

KajsaM
0

Jo nog har men varit med om det, men inget som jag kommer på just nu..

#3 Meh stacka dumt gjort av den som sa det!

Clariiz
0

Haha det har jag vart med om. En kille som gillar mig. Spred ett rykte om att jag gillade en annan kille xD Det var enormt jobbigt eftersom dom tjatade om det. Men berättade om hur det låg till så det gick över på en dag :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

Jag har på senaste fått massa rykten o mig att jag är Emo(?) Själv struntar jag i det, eftersom jag itne ser det som något fel att vara Emo.

Taci
0

Hörde mkt för några år sen att jag skulle va hora. Dock inte längre, folk som vet vem jag är har väl växt upp nu o har bättre saker för sig^^ Brydde mig aldrig om det, vem fan tror på allvar att man e hora liksom :P

Highlandertess
0

Jag har en ex-kompis som gått runt och sagt saker om mig som inte stämmer. En del har trott på det tyvärr…Önskar att de skulle komma till mig istället och fråga, så kunde jag klargöra saker.

[Nalle-]
0

Nej, jag har nog inte varit med om det… som tur är :/

Mysterious
0

Nee…det tror itte jag iaf…Men om det skulle det så skulle jag inte bry mej om det ;I

Keligast
0

Har det säkert,,men har glömt :S

jees94
0

jag har nog, men har glömt