Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1228 ggr
Pandatass
1

Pepsi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallojsan!!

Jag har precis fått min lilla kanin Pepsi. Jag har tänkt att ha hans matskål, vattenskål, sele mm ska vara i samma färg/mönster. Jag behöver lite tips? på vad som kan vara fint till honom.

Pepsi är väldigt kelsjuk, sprallig och glad. Jag vet inte om det hjälper att välja färg men så är det ;)

Tack i förväg 😍

Pandatass
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten extrabild, så att man ser honom från ett annat håll också

Klara.b
0

Vad söt!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Pandatass
0

#2 Tack så jättemycket :) Nu blev Pepsi Glad :D

AkaiTsuki
1

Ser väldigt ung ut för att redan kommit ut i nya världen men håll koll på magen och avföring och hö så :)

//Joanna

Elin_d
0

Håller med #4, han ser väldigt liten ut för att redan ha flyttat från mamman… Men håll koll på allting så löser det sig nog ;)

Ellster
2

Hon får hem honom den 25 juni, så än är han inte hemma! :D

"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"

Pandatass
1

Exakt #6 Han är inte hemma än! Det är därför jag ska fixa hans matskålar mm nu.

AkaiTsuki
0

Det är lite svårt för oss att veta då TS skrev att hon redan fått honom

//Joanna

Pandatass
0

#8 Jag uppskattar ju att ni hjälper mig, genom att berätta hur jag ska göra. Jag blev ju inte sur, men jag skrev inte att han var hemma. Bara att jag har "fått" honom…men i alla fall!! Kan ni inte hjälpa mig med vilka färger som skulle vara fint? Har ingen fantasi

Fridaaaa
1

#9 Fast läser man ditt huvudinlägg kan man tro att du har fått hem honom, då man brukar skriva så när man fått hem kaninen 😛

Hmmm…. svårt att säga vad som passar. Blått & grått tror jag, eller svart 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pandatass
0

#10 Som sagt jag skrev att jag hade fått honom, inte fått hem honom…Men skit samma!! Vad spelar det för roll?! Jag undrar bara vilka färger som passar till honom. Orka älta detta fram och tillbaka…!

Men tack för hjälpen #10. Jag ska titta närmare på färgerna <3

Klara.b
0

Tror som Frida, att blå passar, ljusblå 🙂

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Pandatass
0

Ja, det låter fint #12 :) Tack :D

Fridaaaa
1

#11 Älta? Jag har skrivit det en gång.
Och skrev bara som det är, varför bli sur över det? :S

Pandatass
0

#14 Jag blev inte sur, men det är bara det att alla håller på och bara; Du skrev att du hade honom. Men du sa ju att du hade fått honom. Och så och jag blir bara så trött över det.

Om man säger såhär då att det inlägget där jag skrev älta var inte bara till dig. Jag skulle kanske visat det tydligare, som allt annat jag skriver.

Pandatass
0

#14 och jag vet att jag låter väldigt otrevlig nu och det vill jag be om ursäkt för. Det har inte varit någon bra dag idag :/ Ursäkta mig

Fridaaaa
1

#16 Alla  har sina bra & dåliga dagar.
Och man kan tolka saker olika på nätet, två personer kan läsa samma text men tolka det olika, lätt hänt 🙂

sofiass
1

Jag tycker att limegrönt skulle vara fint :)

Kom ihåg att du är bra Hjärta/Sofia

Pandatass
1

#17 Tack för att du förlät mig och än en gång; förlåt för att jag var så dum. Jag är inte sådan i vanliga fall

#18 Ja!! Det skulle vara superduper fint ju :) Tack!!