Lupus hö "smaskigt hö"
Jag tänkte höra om ni har provat lupus hö "smaskigt hö" som de heter. Är ett från djuraffär men ändå ganska bra tycker jag :) Vad tycker ni om höet? skriv från 1-10 hur bra ni tycker det är och sedan varför :)
Frida
Aldrig sett det.
Vilken djuraffär köper du det på?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 arken zoo. Den finns inte i så många djuraffärer
Frida
#2 Ok ja Arken Zoo är jag aldrig på. Hittar hos bonde med så 🙂 Men bra om det finns bra hö i djuraffär för en gångs skull 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har inte provat, men det ser helt ok ut.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Hade det förut och var oftast väldigt nöjd. Det är ju väldigt dyrt men har man det nära är det ju smidigt :) Ibland fick jag någon dålig påse men då fick jag byta om jag ville! Har överlag varit riktigt bra hö :)
kostar ju 149 kr för 110 l och det är nästan de billigast höet här. Jag bor ju inte nära en bonde så det kan man säga är de närmsta men det produceras ju i västmanland så iofs så är det inte närproducerat som många tycker är väldigt mycket bättre
Frida
Snordyrt, men inget större fel på kvalité. Har fått nån säck (på den tiden jag köpte säckar) med väldigt mjukt fint hö som kaninerna inte gillade.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Dyrt, men det enda jag använder, har testat andra sorter jag köpt på affär men har tyckt att andra sorter luktar mögel och ser inte alls lika gott ut :P Och djuren gillar det verkligen ^^
Önskar jag hade en bonde att köpa av. Men detta funkar definitivt, jobbigt för plånboken men annars ser jag inget som helst fel på det. :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
älskar det hö för det är grövre hö och då får han kämpa lite när han tugar