(S) Kanin/Marsvinsburar
Jag har 3 st ihopfällbara burar på 69*140 cm ca 55 cm höga (gissar på ca 15 cm höjd ihopfällda som har använts ca ett år, alla är i fint bruksskick (endast mindre sköhetsfel).
Säljs med eller utan tillbehör. Säljs då jag inte kommer kunna ha höätare igen. Rekomenderas till kaniner upp till två kg eller till marsvin.
Prisidé 300 kr för bara bur eller 5-600 kr med tillbehör beroende på tillbehörens skick.
Burarna finns i Säffle, Värmland men jag hjälper gärna till med frakt till Vålberg (utanför Karlstad), Åmål (ev även till Mellerud), Töcksfors, Bengtsfors och alla orter längs vägen.., då det är sträckor jag kör regelbundet.
Finns någon kvar? :)
Du är otroligt saknad! <3
Ja, alla finns kvar.
Alla burarna finns fortfarande kvar…
Bortskänkes mot hämtning! Kan fortfarande hjälpa till med frakt till ovan nämda orter mot förskottsbetalning…
Snart hamnar de troligen på tippen och det vore ju synd.
Om de går att skicka med bussgods eller liknande (jag betalar) så är jag intresserd. Behöver bakup burar ifall jag inte blir av med alla ungarna.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Tyvärr.. Om jag paketerar de så får jag inte in de i min bil
(inte ens en och en)
Men det går j alltid att starta en tråd på djurtransport och se om någon nappar…
Oj, såg annonsen och tänkte "Nej, stor chans att det är Värmland". Men där ser man! Min syster letar bur. Ska prata med henne om de finns kvar! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Som sagt alla finns kvar - Var bor du?
#7 Karlstad. Verkade dock som om att hon inte hade pengar just nu.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ok, pma mig om var i Karlstad - åker då och då till de trakterna så då blir det ju inte så mycket bensinpengar om det passar tidsmässigt… 
Synd, för de behöver ju faktisk inte paketeras mer än att man lägger gallret på botten, tejpar ihop och slänger in allt i två svarta sopsäckar. Men men jag får fortsötta leta.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D