(S) Tillbehör: burar, hinder
Fyra kaninhinder. Har använts på hopptävlingar och förvarats i förråd, är i bra skick. Medföljer ca 25 bommar. Alla hinder är raka, ser lite snea ut på bilden men det är pga underlaget. 200 kr för alla
Transportbur i trä för små till mellanstora kaniner. Använd en gång, fint skick. Går att använda som en större transportbur till 1 kanin, eller separera med en mellanvägg och då användas till 2 kaniner. 100 kr.
Innebur med grå botten, 100*50cm. 150 kr.
Innebur med grön botten, 120*60 cm. 150 kr.
Burarna är inte tvättade på bilden men de är hela och i fint skick. Kan även användas till andra smådjur, tex marsvin och råttor.
Köp allt för 400 kr. Finns att hämta 10km väster om Skellefteå. Kontakta mig på ceciliaeklund-@hotmail.com
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag är ev intresserad av ett hinder tror jag! hur mcket kostar 1 eller 2 hinder?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Går det att skicka?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Går det att skicka med buss och vad kostar det isf? Intresserad av allt om det går att fixa 
jag är intresserad av alla hinder
jag är intresserad av alla hinder och transportburen
Vill bara säga att råttor kommer igenom gallerna på burarna. ;) Btw, jätte fina hinder! :3
Vet att de var ett tag sen du la ut annonsen men finn dom kvar!
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
finns transportburen kvar? isf vad kostar det att skicka ner till värnamo?