Måste skriva av mig!
Nu börjar äntligen uppfödningen dra igång på riktigt! Jag ska iväg och hämta en tvåfackare som ska delas av till en fyrfackare imorgon, några fack ska dock vara tomma till kullar. Eventuellt flyttar Tino nu i april och i maj hämtar jag troligtvis en rexpälsad dvärgvädur. Meningen är att jag ska köpa in tre rexpälsade dvärgvädurar iår. 
//Anna Odenbrand
Vad kul för dig
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Roligt. Dvv rex är fina,har en själv. Synd att dem kostar så pass mycket bara :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Ja!
#2 Ja, de är riktigt fina! Var är din ifrån? 
//Anna Odenbrand
#3 Stjärnornas :) Men hon har inte längre nu. Vart ska du köpa ifrån? :)
#4 Ev. från en privatperson men det är inte säkert än så mer berättar jag inte! Sedan har jag kikat in en fin kull också, men som sagt ingen tingad =)
//Anna Odenbrand
#5 Okej :)
Åh vad kuul!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#7 Ja, de ska bli riktigt kul! Mina föräldrar har varit ganska skeptiska till kaniner då vi bor i ett villaområde men eftersom de är ett av mina mål och de vill stötta mig i det jag vill göra så gav de tillslut med sig.
//Anna Odenbrand
Roligt! Ska du föda upp för utställning då eller? Vore roligt med fler rexpälsade dvärgvädurar på utställningarna. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 Nej det ska jag inte, är inte så intresserad av utställning tyvärr :)
//Anna Odenbrand
#10 Okej, är säkerligen lika fina för det! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag bor med i villaområde ;) Fast mina föräldrar tycker att det funkar. Sålänge jag har burplatser och rasthagar :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#12 Okej, de är väl mer mina grannar som inte är med på noterna!
//Anna Odenbrand
Utställning är jättekul! Man träffar massa kaninfolk regelbundet och "ger näring" åt sitt intresse, speciellt på vintern är det drygt om man har flera, man har altid mer motivation efteren utställning :D
Speciellt om familj och vänner ej delar intresset (som i mitt fall)
#14 Jag tävlar just nu hoppning med mina dvärgvädurar och trivs med det. Mina avelsmål är inte att kaninungarna ska vara rastypiska utan att de ska vara trevliga och passa till både hoppning och kel, även avel 
//Anna Odenbrand