Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1794 ggr
Tazzar
11

Kanin som vallar får

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade denna på ett hundforum.

Snacka om en liten som har stenkoll. Glad

-Fuzzy-
0

Såg den också!! Coolt!! Tungan ute

Hjärtliga Hälsningar    Mariëlle och Janine Bos

www.nossanskaningard.weebly.com

Lillhems Kaniner
0

haha vilken tuffing! ser dock ut som den vaktar sitt hus :P

dermot
0

Så söt! Haha, vi borde lära våra kaniner det, men istället för att valla får, får de valla höns! ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Chieko
2

Det roligaste är ju nästan att fåren är helt skräckslagna för den lille plutten ;) Men det hade varit kul att höra om de hade några kommandon eller om han bara tyckte det var kul att springa/vaktade sitt område…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Qepta
0

Vilken härlig och speciell video!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Airo]
0

Haha , vilken charmknutte ! Kyss

Fåren ser ju nästan ut att tänka såhär när de tar ner huvudet och tittar på kaninen "men gud vad söt !" , och sen när kaninen börjar springa emot dom och dom rycker till så ser det nästan ut som att dom tänker "holy crap !" x)

Ser dock ut som att kaninen får typ .. en smäll av fårets bakben vid 4:04 - innan den ligger ner - ?

Men jag håller nog med #2 där , den vaktar nog sitt hus .. Flört

Lurvboll
0

Det var nog en liten tuffing! <3 :'D

I give you all my love, rabbits...<3

bambiiii
0

aww vad gullig,visst är kaniner lika smarta som hundar och går faktist att lära de>! :) vilken söt kanin!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Körsbär
0

Såg den på vallning i fokus eller liknande. Riktigt snabb och smart kanin!

CorneliaAndersson
0

Så grymt härlig! x''D

Såg den på youtube för typ 2min sedan :P

Det är roligt att andra djur än hundar kan valla :P

Min förra kompis bodde på en rätt så stor gård här i Skåne innan och hennes djur bestod av 15hästar, varav 2 minishettisar på ca 80-85cm ch de ÄLSKADE att valla gårdens får. Grymt kul att se!x''D

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Lillhems Kaniner
0

# 7 skulle nog säga att fåren är rädda för kaninen o försöker hålla koll på den när den kollar på den så, så gör dom med hund oxå. :)

Det roliga me kaninen är att den verkligen är helt orädd och attackerar dom om dom kommer för nära :P