Bilder/filmer på mysstunder!
Hej!
Har du en mysig kanin hemma som kommer när du ropar, stryker sig mot dig, gillar att bli kliad bakom öronen eller inte rör en fena när den ligger i ditt knä? Fota/filma det och lägg upp här! (ingen har rätt att kopiera bilder)
Har tyvärr ingen egen film att erbjuda men hoppas att ni kan hjälpa till att fylla tråden med härliga mysbilder :).
Här är min lillasysters extremt keliga hermelin Klara i min famn, men jag tar hand om både mina och familjens kaniner så jag räknar henne nästan som min.
Kan tillägga att ni deltar i GROV PROPAGANDA!!! Skämt åsido. Min pojkvän säger att alla kaniner är osociala, knappt hanterbara och inte gillar människor. Jag hoppas kunna visa att han har fel :). Att de blir lite vad man gör dem till, men även har en egen personlighet - precis som katter och de flesta andra (hus)djur.
Så in med mer mys, det är för en god sak ;). Sen gillar väl de flesta att scrolla igenom lite mysiga kaninbilder också!
#1 Ser supermysigt ut!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är min gamling Oliver som myser en stund.
Men… varför får jag inte in videon?
http://youtu.be/Zt6jV6XiBPQ Nu då!
Oj så söta ^ ^
Här får du mer propagandamaterial :) ibland somnar lillskrutt i mitt knä. Inte på denna bild dock, men han ser väll inte ut att otrivas alltför mycket?
Min teddy Dixie är otorligt "mammig" & gosig. Hon är döv, & jag tror att jag blivit hennes "trygga plats". :)
Hon blir helt desperat när man går & överlyckning när man kommer! Man ser verkligen att hon njuter av varje sekund! Hon kan ligga i ens knä & gosa, hur länge somhälst! Har aldrig träffat en gosigare kanin. :) När man sitter med henne ute i hagen springer hon ett varv, hoppar upp i ens knä & pussar en, sen springer hon något var till & gör samma sak igen. :)
Har dock ingen gosbild på tjejen, men skickar med en bild på henne ändå. .:)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Här är min Pyret som kommer när man visslar, hur mysigt som helst.
#8 Å så underbart!
Osocial är nog det sista ordet på min lilla Mello! Hon har till och med en egen inredd låda på skrivbordet där hon sitter medan jag är vid datorn. Hon vill verkligen aldrig vara ensam, och som en liten hund skuttar hon efter mig vart jag än går. Kommer gör hon när man knackar "rätt melodi"!
Helst ska kroppskontakt alltid ske. Här är när hon badade första gången och ville "hålla handen" under hela tiden. :)
Söta lille Tindra som verkligen älskar att bli klappad på huvudet^^
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Och såhär "förskräckt" blir hon när hon får syn på en… ;)
#8 Gud vad mysigt!
#10 Mello är nog min favorit-forumkanin just nu.
#11 Vilken härlig luddboll din Tindra är!
#13 Aw, mallig hon skulle bli om hon fick höra det! :D
#7 Tycker hon ser tillräckligt gosig ut ändå, även utan mysbild ^^.
#10 Kollade in din blogg, gulligt med datorkaninen som kan sitta och spectata lite HoN xD.
#11 Vad är Tindra för sorts kanin?
#15 Vad mysigt det ser ut! ^^
#16 Vad kul att folk kollar den! :D La nyss upp en tråd med massa underliga bilder på henne - det finns gott om den eftersom att tja.. hon är lite underlig av sig :D
# 17 Ja, speciellt när hon helt plötsligt efter det fick för sig att pussa mig över hela ansiktet 
#18 Det är nog de mysigaste stunderna med kanin tycker jag! Då känner man sig verkligen uppskattad :D Åh jag älskar de små liven!
# 19 Ja, det är så mysigt 
Kan bidra med två mysbilder på kaninunger från Tippex kull! Ett par riktiga godingar verkligen! :)
Andra bilden---->
Tindra e lejonhuvad. :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#24 Ser bara för härligt ut! :D
Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se
#15 vad är Èire för ras?:D
I give you all my love, rabbits...<3
# 26 Éire är korsning mellan hermelin och dvv 

Hjälp vad gosigt!
#27 hon liknar lite min kanin! :3
I give you all my love, rabbits...<3
# 29 okej