Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2181 ggr
[_annaH]
0

Deprimerad kanin?

För nån helg sen så åkte jag o min pojkvän till min faster för att stanna från fredag till lördag kväll, så vi åkte fredagen klockan 12 o Elvis mådde jätte bra, hade ätit bra kvällen innan. Och han är verkligen en matglad kanin. Och min pojkväns mamma skulle passa kaninerna den kvällen bara så hon gav dom mat o nästa dag så hade han inte rört maten, höet eller vattnet. Så hon ringde oss senare under dagen o han bara låg ner, så vi åkte hem..

När vi kom hem så blev han överlycklig, trodde han skulle få hjärtattack eller något xD så jag tog upp han  o gosa med han, så fort ja la ner han i buren så började han äta pellets. Åt hö o drack vatten, kan det va att jag inte gav han mat o att jag inte va hemma? För han är väldigt "mammig" om man säger så :P

Kan han ha blivit "deprimerad" för att jag inte va hemma o jag gav han inte mat :P?

Trocaderos
0

Hundar kan reagera precis så om deras matte åker bort så det kan säkert vara samma sak för en kanin :)

[Kaninlycka]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det verkar så, han är nog väldigt fäst vid dig. Glad

Bamse 08
0

Det värkar så att han kanske älskar dig har han slikat dig på handen nyligen?

What doesn't kill you makes you stronger.

LucyLove
0

#3 Haha, dom måste inte slicka på handen ;) Men det är sött.
#0 Han verkar ju vara färst vid dig! :)

Bamse 08
0

#4 Men det kan vara ett teckan på att de är fäst vid enGlad

What doesn't kill you makes you stronger.

lukasfelix
0

Det kan han säkert blivit. Min ene hane var jätteolycklig när hans kompis var iväg och kastrerades och han åt ingenting på hela dagen och bara låg hela tiden, men när kompisen kom hem så blev han jätteglad och for omkring i full fart :)

[_annaH]
0

Haha :) Kan säga att så fort jag har han i knät så slickar han mig på handen o slutar typ aldrig :P O sen ska han slicka migi ansiktet som en hund xD.

Låter som han blir lessen när ja inte är hemma :o.. Lite synd för ja kommer ju åka bort 1-2 dagar snart o han kan inte följa med :/

[_annaH]
0

dubbelt