Kanin iFokus

Kanin

Etikett: minneslunden
Läst 4157 ggr
Saaara
0

Vila i frid Mimmi <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vila i frid Mimmi :'( <333

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Fridaaaa
0

vila i frid <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaLarsson
0

Vila i frid <3

Sussii92
0

Vila i frid <3

emmalindbom
0

Vila i frid <3

kramar från Emma och Chewie Glad

Kickan90
0

r.i.p.<3

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

conejos
0

jättefin bild och kanin!

rip :(

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Saaara
0

Hon var verkligen jätte fin och sån härlig personlighet hade hon med. <3

Ingen aning varför hon dog. Jag har ju frigående kaniner som går tillsamans i en stor Hage både dag och natt. Och jag brukar inte hålla koll på vilka som e där och inte för att dom gräver ju hålor och försvinner ibland för en stund men dom har alltid kommit tbx! Och jag har ju inte vart hemma sen julafton o kom hem förra  onsdagen och mina föräldrar har skött kaninerna medans jag var borta. Men jag tänkte aldrig på att någon saknades först igår. Så märkte jag att Mimmi inte var där så jag blev orolig och imorse hittade jag henne död under kaninburen. :'( Minns inte ens när jag såg hon sist vid liv. :( Hennes syster dog ju oxå för några månader sen så jag funderar på om det kan vara något som går i släkten? Funderar isf på om det kan vara pappan som har någon sjukdom för han dog ju oxå..

Men nu när detta hände så ska jag börja stänga in kaninerna i burarna på natten. För vill inte att det ska hända igen. Och kommer räkna så att alla 6 kaniner är där. Och ha mycket mer koll på dom!

Sara

Pylva
0

:(

Var kom hon ifrån?

Saaara
0

Fött upp hon själv. ^^

Sara

Pylva
0

#9 Jaha, okej :(

Saaara
0

Jobbigt att inte veta vart man ska göra av kroppen…

Går ju inte begrava nu precis :(

Sara

Fridaaaa
0

#11 Jag begravde mitt marsvin någon dag efter julafton, gick ganska bra. Annars får man ha den i frysen (om man kan) sålänge eller kremera:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.