Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1195 ggr
Rorvers
0

flytta in kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har bestämt mej för att sälja mina kaniner förutom en för att jag inte har den tid dom behöver. Här har ni annonsen.

men iaf, jag ska behålla Akillez och jag ska flytta in han till mitt rum. där jag ska ha en stor inne bur och han ska vara lös i mitt rum oxå. men tänkte fråga om ni har nå tips? för att gömma sladdar och sånt och hur jag kan göra det roligt för han. Skicka bilder! tack :)

[Kaninlycka]
0

Jag startade en tråd för någon vekan sedan "Kaninsäkra hemma". tips? på kabelgömmor man kan köpa. Glad

Rorvers
0

kan du skicka länk :)?

[Emmla]
0

på Ikea finns biliga plastgrejor man kan sätta runt sladdarna, blir inte så snyggt om man tejpar upp dem plus att kaninen kan sträcka sig

Rorvers
0

det spelar ingen roll för där jag har kaplarna så syns som typ inte

annaforsgren
0

Har man mycket sladdar tex runt datorn så kan man sätta en spånskiva framför sladdarna eller bygga som en box runt:) då kommer han inte åt. För att göra det roligare kan man köpte en kattunnel, och bygga egna sitthyllor och häfta fast tyg på sitthyllorna så halkar han inte:) man kan också ha ett litet hus där han kan gömma sig och ha lite grenar att gnaga på.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Rorvers
0

Tack för tipset :D han ska vara lös i mitt rum, eftersom vi har massa andra djur så kan han inte vara nån annanstans

[Emmla]
0

ha gärna en matta på golvet så blir det inte så halkigt :)

Rorvers
0

japp, har en matta :D och nu har han flyttat in men kommer inte ha han så mycke lös nu,måste fixa det med sladdarna ;)