Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1028 ggr
[MinRonja]
0

Dom gav henne en kaka

Vi har något himla konstigt par på besök och deras ungar gav min kanin en kaka! :O Jag sa till dem "ni får aldrig ge henne en kaka, kaniner äter hö och morot" för att dem ska fatta, men icke, de gav henne en kaka med vanilj i, tur som det var så ramla kakan bakom hennes hus och såg att hon hann ta 3 bett inte mer. Jag är så himla trött på vissa människor alltså. *suck*

Ejjapejja
0

Haha, mina kaniner äter glatt godis, chips ja allt dom kommer över. En gång skulle jag äta ett och min lilla dumkanin tog tag i det med munnen, sprang iväg med det och gömde sig i ett hörn och åt upp det… dock har det aldrig vart meningen ngngång att dom ska komma över det, dom gör det ändå xD

[MinRonja]
0

haha xd

hjartelyckanskaniner
0

Mina äter allt skit som de kan få tag i:P ostbågar, chips mm allt som hamnar på marken när vi är i uterummet. Inget har hänt de.. 3 tuggor på en kaka är inte farligt för de:) kanelsnäckor, choklad och pepparkakor är farligt för de. Pepparkakor och kanelsnäckor gör att de kan få gulsot har jag hört och choklad kan de dö av i för stor mängd, tror jag det är. Vet inte vad det är som de inte tål. Antagligen kakaon..

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Friheten
0

Hundar kan dö av så lite som 6gram choklad. Kaniner är lika känsliga. Vårat matvrak blev matad med falukorv av 5åringen här hemma. :) men kaniner gillar falukorv pappa.

hjartelyckanskaniner
0

#4 naw vad gulligt! Systerdottern brukar vilja gå ut till mina små och jag håller de och hon petar på de men såfort de rör sig så ser hon ut som om de är ett spöke:P när hon höll Bäret så var hon jättestolt men sekunden efter "Bort henne, Emma!!!!" hon är 3 år gammal.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

conejos
0

Mina kusinbarn älskar kaninerna,en gång skulle jag städa.Varför bajsa dom överallt,har dom ingen toa??Och så vill dom hålla i dom,3 sek sen blir tydligen kaninerna för sprattliga enligt dom och dom rör sig :)

Tillbaka till ämner:3 tuggor är inte farligt,mina holländare äter allt framför näsan :)

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

LinneaJohaanson
0

Jag brukar bjuda mina kaniner på allt möjligt skit :) Dom gillar det mesta, bäst är pepparkakor! Choklad är också toppen! HAHha och skinksallad är gudomlighet!
Dom har inte dött direkt, ena är 6,5 år :P

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Friheten
0

#6 dom har väl blivit konserverade inifrån ;) eller kanske har dom fått ditt "evigt liv vatten" haha