Kaninhane för avel sökes!
Jag planernar att ta ungar på mina 2 kaninhonor nu till mars, så ungarna föds i april och blir leverans klara till Juni. Mina honor är renrasiga Dvärgvädurar och kullsyskon. Båda är Svart/Vit mateltecknade. Jap vill gärna ha en hane som är lite långhårig och den bör inte heller vara HELT svart. (om den inte är jätte gullig!)
Hanen bör finnas i/ i närheten södermanland.
(Lollipop på bilden) Den andra heter PingPong
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
puttar
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
puttar
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Om du kan åka ända till stockholm har jag min teddylöwen pojke. 2 år gammal, gillar att hoppa. Har hoppat runt 40-50 cm rak. Utställd, fick avdrag för att han var lite för "klen", men jag har tränat honom ett tag nu ..
twinnisen@hotmail.com
hör gärna av dej!
hmm tror det kanske är lite långt men kan kolla med föräldrarna imorgon! :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

puff

puff igen

*puttar* ;)
JAg vill ha din hane.. Mamma tkr det är långt men jag vill!!! VILL VILL VILL! Vart i sthlm bor du??
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Sollentuna ^^,

Sollentuna, där bodde jag innan jag flyttade till Dalarna =)
hm ligger sollentuna långt ifrån E-tuna? Båda ligger ju i TUNA :P hahaha jag borde bli komiker! nej jag bara skojjade! (igen :P )
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Hejsan!
Har förtillfället två hanar hemma!
En Dvärgvädur, Isabella brokad, ej stamtavla då han kommer ifrån en djuraffär.. redan pappa till 4 kullar och har framförallt mest Isabella i sig. Alla ungar har visat förmåga till hoppning. Pelle som han heter älskar att hoppa, hoppar riktigt fint och ska börjas tävla på allvar så fort som möjligt! Ej några Pinnar! Är inte så stor i sig.
Har sen en Brun Zobel Dvärghare, ej mörk. hane med fin stam, ung och har inte haft något innan.. Lämnar förmodligen Vitt och Brunt efter sig! Hoppar fint men ej startad! Ganska stor dvärghare i kroppsformen. Väger runt 1.1 kg
Vi finns i Älta, Nacka båda hanarna har bra temperament och hoppar jätte fint! och ingen av dem är lånhåriga
Hör av dig om det fortfarande är aktuellt och du är intresserad!