(K) Hermelinhona
Söker en hona av rasen Hermelin. Färg spelar ingen roll.
Om hon är vuxen (max 2-3år) måste hon haft kull innan. Om det är en unge så vill jag att hon ska vara leveransklar, gärna någongång kring slutet av juni/början av juli.
Men bifoga bilder, pris och lite annan info, allt kan vara av intresse.
Ska användas till lite Avel (stamtavla är dock inget krav).
Jag bor i Umeå, och ser helst att honan finns i Västerbotten, eller att du kan fixa frakt!
Vi ska para två av våra hermeliner i juli/augusti så det är ju ett tag kvar men om du inte har hittat någon till dess så vet du att vi finns iaf. Bor ju även i Umeå så. :)
#1: Okej ^^ Bra att veta:)
Jag ska få en kull när som helst.En hermelinkull chinchillafärgad.Pappa och mamma är båda snälla och mysiga.Pappan tävlar i medelsvår i hoppning och är utställd på 94p.Mamman är också utställd minns inte vad hon fick 92-94 skulle jag gissa på.
Jag bor ungefär en halvtimma bort från dig så det är perfekt ju!
Ungarna kommer vara levarans klara i Slutet av Juli,men det kanske är för sent för dig.En unge kosta 300-350 kr.Och stamtavla följer med.
Bild på mamma och pappa
mamma(th) pappa (tv)
M.v.h/sofie,tallstigens kaniner
www.sofieskaniner.weebly.com där finns mer bilder och info.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#3: Vi får se om jag hittar någon annan innan dess! :)
Putt =)
Min lilla blåa tjej finns ju som du vet : )
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
#6: Jaa, men det är ju så lång borta ;( Varför bor du inte häär? D;

#6: Vad har du för hemsida föresten? Den som fanns på din personliga beskrivning var uppdaterad senast i oktober typ:o
#8 Jag har ingen annan hemsida, datorn gick sönder och hela hemsidan försvann med den, jag ska knåpa ihop en ny, den dagen jag orkar! 
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Camilla på loveangels säljer ut alla sina hermeliner :) transport brukar lösas! www.loveangels.se
#9: ok (=
#10:Bara fuschar, men tack ändå ^^