Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 909 ggr
Ida-M
0

Presentera dina kaniner LIVE 3

Detta är fortsättningstråden på presentera dina kaniner LIVE 2. Jag hoppas att det blir mer filmer och mindre kommentarer i denna tråden. Vill ni diskutera så gör detta via PM istället är ni snälla. :)

riiffen
0

Jag ska försöka fixa en film imorgon =)

medarbetare på allergier.ifokus .

Rero
0

Tänkte göra en ny film då det är helt anorlunda hos kaninen nu. Men vad är det man ska ha med på filmen ?

riiffen
0

#2 Lite om hur han/hon bor, hur han/hon är, kanske vad man har för saker till kaninen och sånt :))

emms
0

Info om kaninen, temperament, visa burar och hagar och massa tillbehör (A) Det gillar jag! ;D

Emma

SaraDerek
0

Jag ska nog upp och filma Jeppe nu :D! dock filmar jag inte dom andra kaninerna, då deras boende bara är tillfälligt :P

Sweetienin
0

Jag kanske, men bara kanske gör en film i morgon om det är ljust ute när jag kommer hem. Fast jag vill inte visa hur innekaninerna bor. Burarna är det iget fel på, det är rummet som är väldigt fult. Fast jag kan ju sätta upp en tavla på väggen eller nåt xD

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Finaas
0

Milly :D

Här är min sötnos i snön :D

SaraDerek
0

snart kommer mina filmer :D!

SaraDerek
0
[aammE]
0

Ska filma när jag har fått hem min nya, Dolly. :)

MixiDixi
0

Nu har min digital-kamera pajjat :( men jag filmade en igår, när Dixi var på "röda mattan". Nej skojja hon var på en blå matta.

riiffen
0

Jag har gjort en film nu :) Dock är min usb till kameran borta, men vi får se om jag lyckas leta upp den så ska jag visa!

[BonnieL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Låten är till för att reta Tarja och Olley Skrattande
Filmat idag ^^

Tarja
0

#13 Haha! Bonnie, du är en riktig busunge Cool
Jättefin film och dina kaniner bor jättefint Bonnie!

lottapelle
0

#7 Härlig vinterfilm :)

#13 Så fina de är. Bra filmat.

Kul att få se andras kaniner, jag har ju bara erfarenhet av Pelle och då är det intressant att se hur andra kaniner är.

Jag la visserligen in en film på Pelle i ett eget inlägg, men lägger en länk här också om någon är intresserad:  Pelle

Lotta
---------------------
www.lottasullisar.se

[BonnieL]
0

#14: Cool
#15: Tack! Glad

SaraDerek
0

hahah jätte fint bonnie!!

[BonnieL]
0